خمام - برای ایجاد فضای آموزشی بلندپرواز باشیم / خمام به لحاظ نیروی انسانی و دانش‌آموزی از ظرفیت بالایی در استان برخوردار است
مدیرکل آموزش پرورش گیلان :

برای ایجاد فضای آموزشی بلندپرواز باشیم / خمام به لحاظ نیروی انسانی و دانش‌آموزی از ظرفیت بالایی در استان برخوردار است

مراسم تجلیل از ۱۱۰ دانش‌آموز برتر بخش خمام در مسابقات علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

چهارشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ KHNA78826

مدیرکل آموزش پرورش استان گیلان ظهر امروز در مراسم تجلیل از ۱۱۰ دانش‌آموز برتر بخش خمام در مسابقات علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری که در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد، خیرین را دارای نقشی مهم در تربیت و آموزش دانش آموزان دانسته و اظهار کرد : ما در کشور و استان گیلان خیرینی داریم که کودکان و جوانان زیادی را با ساخت مدارس و آموزشگاه‌های مختلف جذب این مراکز کرده و به رشد و تعالی آنان کمک می‌کنند.
وی با تأکید بر لزوم توجه مسوولین به ایجاد فضای آموزشی مناسب در جامعه، گفت : کودکان و نوجوانان آینده‌سازان کشور بوده و باید مسوولین مربوطه در تربیت و آموزش این افراد دقت نموده و از هیچ تلاشی برای فراهم و ایجاد کردن فضای آموزشی و تحصیلی دریغ نکنند.
نادر جهان‌آرای با اذعان به اینکه یکی از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی خودکفایی در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد : کشور ما دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی به لحاظ نیروی انسانی و تحصیل‌کرده بوده که باید به آن‌ها توجه شود تا بتوانیم در این شرایط خاص اقتصادی در کشور به خودکفایی و استقلال خود ادامه داده و به موفقیت برسیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دانش‌آموزان اگر شادابی لازم را داشته باشند می‌توانند به‌راحتی به تحصیل خود ادامه دهند، تصریح کرد : مدرسه دومین مکانی است که یک کودک بعد از خانه به آن واردشده و باید در آن فضا با آرامش به تحصیل خود پرداخته و مسوولین با ایجاد فضای لازم این فرزندان را برای اداره زندگی و جامعه آماده کنند.
مدیرکل آموزش پرورش استان گیلان با تأکید بر توجه مسوولین به حاشیه‌های شهر رشت، افزود : هر کلان‌شهری دارای حاشیه‌ها و بخش‌هایی می‌باشد که باید به این بخش‌ها توجه شود، که خوشبختانه خمام با ظرفیت بالای خود در حوزه گردشگری و آموزشی جزو بخش‌های برتر استان گیلان می‌باشد.
جهان‌آرای لازمه‌ی پیشرفت بخش خمام را در توجه به دانش آموزان عنوان نموده و بیان کرد : خمام به لحاظ نیروی انسانی و دانش‌آموزی دارای ظرفیت بسیار بالایی در استان گیلان می‌باشد، که اگر به این ظرفیت توجه شود بسیاری از مشکلات این بخش در حوزه‌های مختلف حل خواهد شد.
وی با اشاره بر لزوم بلندپروازی در ساخت مکان‌های آموزشی لازم در استان گیلان، گفت : همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن اشاره کرده‌اند، جوانان و نوجوانان آینده‌سازان این انقلاب بوده که باید در مدارس تربیت شوند، لذا لازم است برای ایجاد فضای آموزشی بلندپرواز بوده و از هیچ تلاشی برای انجام این‌امر دریغ نکنیم.


موضوع : آموزش و پرورش، تجلیل و بزرگداشت، کانون حق‌شناس، گزارش تصویری
برگرفته از : فارس
http://khna.ir/78826

دیدگاه شما چیست ؟!