خمام - احتمال انتقال یک نیرو از شلمان به شهرداری خمام
ویژه
تحمیل هزینه دیگری بر شهرداری و شهر؟

احتمال انتقال یک نیرو از شلمان به شهرداری خمام

سرپرست شهرداری شلمان طی نامه‌ای به شهرداری خمام با موضوع درخواست انتقال یک کارمند رسمی آن‌شهرداری به شهر خمام اشاره نموده، که این‌موضوع آنطور که شنیده‌شده فردا در صحن شورای شهر خمام به‌صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

سه شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۲ KHNA109644

سرپرست شهرداری شلمان طی نامه‌ای به شهرداری خمام با موضوع درخواست انتقال یک کارمند رسمی آن‌شهرداری به شهر خمام اشاره نموده، که این‌موضوع آنطور که شنیده‌شده فردا در صحن شورای شهر خمام به‌صورت غیرعلنی و بدون حضور خبرنگاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این‌شنیده‌ها حاکی‌ازآن‌است که موضوع مذکور در زمان سرپرستی علیرضا پورهادی نیز مطرح‌بوده، اما به‌دلیل مخالفت وی مسکوت مانده؛ اگرچه حالا با سرپرستی رامین احمدزاده قرار است در بین نامه‌های ارسالی از سوی شهرداری به شورا مورد بررسی قرار گیرد. این‌نکته را شاید بتوان به‌عنوان یکی‌از علل استعفاهای مکرر پورهادی از سمت سرپرستی به‌دلیل فشارهای وارده تلقی نمود.

مهمتر آنکه، شنیده‌های تاییدنشده از تلاش دست‌های پشت‌پرده برای جایگزینی نیروی انتقالی با رضا فتحتویی‌نژاد حکایت دارند، که درحال‌حاضر مدیریت امور اداری، مالی و درآمد شهرداری خمام را برعهده دارد.

به گزارش خمام‌نیوز، فارغ‌از شرایط اقتصادی نامطلوب جامعه، بدهی ۴۰ میلیارد تومانی شهرداری خمام تا پایان سال گذشته، بیش‌از ۳ میلیارد تومان پرداختی شهرداری برای حقوق، بیمه، کودآلی و … در ماه، پروژه‌های نیمه‌کاره مختلف و درجازدن شهرداری و شورا، مشخص‌نیست نقش این‌نیروی انتقالی قرار است به چه میزان مثبت و پررنگ باشد تا کشتی طوفان‌زده و درگیر حاشیه‌ی شهرداری را به مقصد برساند؛ ضمن‌آنکه در شورای قبل حدود ۱۵ نیرو به‌صورت غیرقانونی جذب شده بودند، که مسوولیت و نقش برخی‌از آنان تاکنون روشن نمی‌باشد!

در پایان، در شرایطی‌که این‌شهر مملو از افراد تحصیل‌کرده و متخصص بوده و هنوز حتی یک آزمون ساده برای جذب قانونی نیرو در سال‌های اخیر شاهد نبوده‌ایم، شهرداری با قبول انتقال یک نیرو با سابقه‌ای حدود ۲۸ سال، علاوه‌بر افزایش پرداختی‌های ماهانه و تحمیل هزینه بر شهر و شهروندان، پرداخت سنوات وی را نیز در موعد بازنشستگی متقبل خواهد شد و یک برآورد اجمالی از حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان (یا حتی بیشتر) برای این‌مساله حکایت خواهد داشت.

البته این‌پرسش هم پیش می‌آید که شورا چرا به جای پاسخ به پرسش اخیر که «انتخاب امیر رضی‌زاده به‌عنوان شهردار خمام، بر اساس کدام تجربه و رزومه بوده»، در زمان تصدی سرپرست باید به‌دنبال بررسی انتقال یک نیرو از شهرداری دیگر باشد.


موضوع : شهرداری، شورای شهر، یادداشت
http://khna.ir/109644

۱ دیدگاه

  • Hamid در مورخ 1403/02/05 - 01:34 می‌نویسد :

    ای کاش اعضای شورای شهر به خودشان زحمت بدهند و ببینند که این فرد تا حالا چند شهرداری رو پشت سر گذاشته و چرا او را به شهرهای دیگر پاس میکنند. اگر خوب بود که همانجا نگهش میداشتند. شورای محترم زحمت بکشند سابقه این فرد را جویا شوند. تا حساب کا دستشان بیاید.


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.