خمام - شکل‌گیری تفاهم با راهداری استان برای اجرای تابلوهای ورودی در ۴ نقطه از شهرستان خمام
بخشدار چوکام خبر داد :

شکل‌گیری تفاهم با راهداری استان برای اجرای تابلوهای ورودی در ۴ نقطه از شهرستان خمام

بخشدار چوکام از شکل‌گیری تفاهم با راهداری استان گیلان به‌منظور اجرای تابلوهای ورودی شهرستان خمام خبر داد.

شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ KHNA94297

بخشدار چوکام از شکل‌گیری تفاهم با راهداری استان گیلان به‌منظور اجرای تابلوهای ورودی شهرستان خمام خبر داد.
سیدمحمد علوی در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به جلسه امروز با مدیران دفتر ایمنی و حریم راه و دفتر نگهداری راه‌های فرعی و روستایی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین نماینده راهداری در شهرستان خمام پیرو ماموریت از سوی فرماندار، عنوان کرد : اولین خروجی این‌جلسه تفاهم در اجرای تابلوهای ورودی در مسیرهای اصلی مصردشت، بیجرودکل، گورابجیر صحرا و کلاچاه دوم به‌عنوان روستاهای مرزی این‌شهرستان بوده است.
این‌مسوول، افزود : موضوع تامین مالی هزینه‌های مربوطه در همین‌هفته پیگیری خواهد شد، تا فرآیند ساخت و جانمایی تابلوها ظرف یکماه آتی صورت بپذیرد.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی از دیگر موضوعات مطروحه بوده، تصریح کرد : روکش آسفالت محور خواچکین به پیربازار به‌طول ۸ کیلومتر از جمله موارد مشخص‌شده می‌باشد، که نیازمند پیگیری مسوولان اجرایی استان و شهرستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تامین اعتبار و عملیاتی‌شدن در سطح ملی می‌باشد.
به گفته‌ی علوی، ایمنی راه‌ها در طرح مشارکتی برای رنگ‌آمیزی و نصب علائم جاده‌ای و سرعت‌گیر از دیگر مباحثی می‌باشد که در این‌جلسه مطرح شده و نیازمند هماهنگی‌های بیشتر است.
وی، خاطرنشان کرد : نقاطی همچون محدوده بقعه آقا باباحسن برای کاهش خسارات جانی و مالی با سرعت‌کاه ایمن‌سازی خواهند شد، که مطابق‌با مصوبه سال گذشته کارگروه ترافیک پیش‌بینی گردیده، اما اجرایی نشده بود.

به گزارش خمام‌نیوز، اخیراً طی یادداشتی در این‌رسانه به سپری‌شدن حدود یازده‌ماه از تبدیل خمام به شهرستان و مشاهده‌نشدن نام و نشانی از شهرستان خمام در ورودی‌ها و خروجی‌های آن اشاره شده بود.


موضوع : بخشداری چوکام، راه و شهرسازی، وعده
http://khna.ir/94297

دیدگاه شما چیست ؟!

ساخت و جانمایی تابلوهای ورودی شهرستان
۸۷۸ روز گذشت