خمام - معلمان چراغ مدارس را در ایامی که کرونا جهان را تهدید به توقف کرد، روشن نگاه داشتند
یادداشت شهروند /

معلمان چراغ مدارس را در ایامی که کرونا جهان را تهدید به توقف کرد، روشن نگاه داشتند

خداوند برای آنان که در مسیر دانایی بشریت گام برمی‌دارند امتیاز ویژه‌ای قائل شده است.

یکشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۲ KHNA90322

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود به‌مناسبت روز معلم، نوشت : روز معلم؛ روز نوسازی پیمان دین با دانش و آگاهی، روز نکوداشت انسان‌های بزرگ و شریفی‌است که شمع وجودشان با تمسک به آموزه‌های بزرگان، به بشریت روشنایی، دانایی، بصیرت و توانایی می‌بخشد و با تعمیق باورها در وجود آدمی، عشق، ایمان و زیبایی می‌آفریند.
هادی واحدی با بیان اینکه در وصف جایگاه رفیع مقام معلم همین‌بس که خداوند متعال نسبت به شان و مقام عالم و متعلم، همواره عنایت خاصی مبذول داشته و برای آنان که در مسیر دانایی بشریت گام برمی‌دارند امتیاز ویژه‌ای قائل شده، افزود : در ایامی که بیماری ناشناخته کرونا جهان را تهدید به توقف و ایستایی می‌کرد، همه انسان‌های دانشمند برای برون‌رفت از این‌شرایط دست به اقدام زدند؛ جامعه بزرگ فرهنگیان نیز در این‌صحنه مطابق گذشته از پیشروان عبور از شرایط سخت بوده و با تلاش، خلاقیت و ایمان به هدف، با جدیت و نوع‌آوری و به مدد اولیای دانش‌آموزان، چراغ مدرسه ایران را روشن نگاه داشتند، که یقیناً خاطره این‌فداکاری در ذهن قدردان مردم ایران به یادگار خواهد ماند.
این‎فرهنگی خمامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام معلمان شهید به‌ویژه استاد شهید مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام معلم را به معلمانی که با عشق و ایثار و تعهد، در این‌برهه خاص کشور، مساعی خویش را در راه تحقق آرمان‌های نظام تعلیم و تربیت به کار می‌گیرند، به‌ویژه فرهنگیان عزیز شهرستان خمام تبریک گفته و سلامتی، سعادت و سربلندی را برای همگان از ذات اقدس احدیت آرزو نمود.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90322

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.