خمام - سرنوشت نامعلوم پروژه‌های نیمه‌کاره
ویژه
یادداشت /

سرنوشت نامعلوم پروژه‌های نیمه‌کاره

تکمیل‌نشدن پروژه‌ها، خصوصاً در مواردی همچون محور خمام به خشکبیجار که از نقاط حادثه‌خیز این‌شهرستان به شمار می‌رود، اعتماد مردم نسبت به وعده‌های مسؤولان را تحت تأثیر قرار داده و با توجه به اظهارات استاندار جدید گیلان امید می‌رود فکر چاره‌ای برای وضعیت پروژه‌های مذکور اندیشیده شود.

شنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ KHNA95367

اگر نگاهی به برخی‌از وعده‌های مسوولان و پروژه‌های نیمه‌کاره داشته باشیم، در می‌یابیم که از وعده بهره‌برداری از مخزن هوایی ذخیره آب ۱,۷۶۴ روز، از وعده افتتاح کانون پرورش فکری ۹۹۶ روز، از وعده بهره‌برداری از سایت آب‌رسانی فشتکه دوم ۸۰۹ روز، از وعده اصلاح هندسی میدان کمربندی ۶۳۱ روز، از وعده افتتاح دبیرستان پاسداران ۲۹۶ روز و از وعده تعریض محور خمام به خشکبیجار ۲۶۶ روز سپری شده و گاهاً زمان دقیقی برای نهایی‌شدن این‌پروژه‌ها مشخص نشده است.

به گزارش خمام‌نیوز، استاندار گیلان روز گذشته با بیان اینکه مدیران باید پای کار پروژه‌ها باشند و مسوول پروژه‌ها خود مدیر سیستم بوده و نباید ایراد را بر گردن شخص دیگری بیندازد، گفت: با مدیرانی‌که کارهای محوله را به‌موقع به مردم تحویل ندهند و در این‌خصوص خلف وعده کنند، مطابق با قانون برخورد می‌کنیم.

شایان ذکر است، تکمیل‌نشدن پروژه‌ها، خصوصاً در مواردی همچون محور خمام به خشکبیجار که از نقاط حادثه‌خیز این‌شهرستان به شمار می‌رود، اعتماد مردم نسبت به وعده‌های مسؤولان را تحت تأثیر قرار داده و با توجه به اظهارات استاندار جدید گیلان امید می‌رود فکر چاره‌ای برای وضعیت پروژه‌های مذکور اندیشیده شود.


موضوع : استانداری، یادداشت
http://khna.ir/95367

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.