خمام - آغاز تعریض محور خمام به خشکبیجار منوط به اجرای خطوط آبرسانی است
ویژه
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری :

آغاز تعریض محور خمام به خشکبیجار منوط به اجرای خطوط آبرسانی است

علی‌اکبر اوسط مقدم به انعقاد قرارداد تعریض محور خمام به خشکبیجار با پیمانکار اشاره کرد و گفت : عملیات تعریض پس‌از اجرای خطوط آبرسانی آغاز می‌شود.

چهارشنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ KHNA82548

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به وعده خود درباره تعریض محور خمام به خشکبیجار، اظهار کرد : طی بازدید خردادماه سال جاری از محور مذکور به‌عنوان یکی‌از محورهای پرخطر استان گیلان مقرر گردید تا تعریض و اصلاح آن به‌عنوان بخشی از دغدغه مردم این منطقه عملیاتی شود.
علی‌اکبر اوسط مقدم با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی خمام به خشکبیجار پیش‌از عملیات تعریض باید اجرایی شود، بیان کرد : در این راستا اداره کل آب و فاضلاب استان گیلان ورود نموده و اقدامات و پیگیری‌های لازم در دست انجام است.
وی به انعقاد قرارداد تعریض محور خمام به خشکبیجار با پیمانکار اشاره کرد و گفت : عملیات تعریض پس‌از اجرای خطوط آبرسانی آغاز می‌شود.

به گزارش خمام‌نیوز، ۸۰ روز از وعده پیشین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان مبنی‌بر آغاز عملیات اجرایی محور خمام به خشکبیجار موسوم به «جاده مرگ» سپری‌شده و زمان آغاز عملیات اجرایی هنوز مشخص نیست.
بر اساس آمارهای رسمی تنها از سال ۹۶ تا سه‌ماهه نخست امسال ۲۰ نفر در حوادث محور خمام به خشکبیجار جان‌باخته و بیش‌از ۲۷۰ نفر مصدوم شده‌اند.


موضوع : استانداری، راه و شهرسازی
http://khna.ir/82548

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/09/05 - 20:31 می‌نویسد :

    با یک بیل مکانیکی دارن بر ای جاگذاری لوله آب کار میکنن آقای مسوول،الان ۳ساله دارن کارمیکنن،شاید۱سال دی‌ه طول بکشه، ۱۱کیلومتر با یک بیل مکانیکی،یعنی روزی ۲۰ متر،این یعنی چی؟؟