خمام - از رفتن مسچیان ۲ ماه گذشت ؛ خمام، بدون بخشدار!
ویژه
یادداشت سردبیر /

از رفتن مسچیان ۲ ماه گذشت ؛ خمام، بدون بخشدار!

بخش خمام علیرغم داشتن ادعای حق شهرستان شدن، این‌روزها طرح‌ها و برنامه‌های آن در نبود سایه‌ی یک بخشدار رو به افول قرار گرفته و حرف چندانی برای گفتن ندارد.

چهارشنبه، ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ KHNA75286

چندی پیش در جریان انتشار یادداشتی تحت عنوان «بخش خمام فردی توانمند، در حد و اندازه‌ی یک فرماندار نیاز دارد» که به اهمیت موضوع انتصاب بخشداری توانمند برای بخش خمام اشاره شد، عنوان گردید «خمام با تمام زیبایی‌های طبیعی، طرح‌های شاخص بومگردی و البته استعدادهای انسانی خود جایگاهی متفاوت در شهرستان رشت و استان گیلان داشته و با توجه به آنکه مدیریت آن کار ساده‌ای نیست، دود حاصل از گماردن افراد بی‌تجربه، ناکارآمد، غیرمستقل و ضعیف در پست‌های مهم اینچنینی در نهایت به چشم استان و مردم بخش خمام خواهد رفت».

اما نکته‌ای که لازم است اضافه گردد، تعیین تکلیف انتصاب بخشدار و خروج بخش خمام از این بلاتکلیفی است ؛ مبحثی که از ۲۶ تیرماه با مخابره‌ی خبر خداحافظی مسچیان از خمام و انتصاب او به عنوان بخشدار بخش مرکزی کرج آغاز شد و حالا بیش‌از ۲ ماه از آن می‌گذرد ؛ بخشی که علیرغم داشتن ادعای حق شهرستان شدن، این‌روزها طرح‌ها و برنامه‌های آن در نبود سایه‌ی یک بخشدار رو به افول است و حرف چندانی برای گفتن ندارد.

هرچند برخی این تعلل در انتصاب بخشدار را به موضوع تغییر و تحولات در فرمانداری رشت گره می‌زدند، اما به نظر می‌رسد با توجه به معارفه شدن فرماندار جدید بتوان برای پر نمودن سکان مدیریت بخشداری خمام با انتصاب فردی توانمند، اولویت و اهمیت بیشتری قائل شد.


موضوع : انتخاب سردبیر، بخشداری، یادداشت
http://khna.ir/75286

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.