خمام - چه کسی اولین رئیس شورای پنجم خواهد بود ؟!
ویژه
با نزدیک شدن به شروع کار شورا ؛

چه کسی اولین رئیس شورای پنجم خواهد بود ؟!

آیا در شورای پنجم شانسی برای ریاست شورا توسط فردی خارج از ائتلاف خمام‌یاران برای تصدی پست ریاست وجود خواهد داشت ؟!

چهارشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ KHNA54735

با نزدیک شدن به نخستین روز شروع به کار شورای پنجم شاید یکی از مهمترین تصمیمات شورای آینده انتخاب اولین رئیس باشد، آن‌هم شورایی که حالا پس از انتخابات اخیر ۳ تن از اعضای دوره چهارم که هر یک سابقه‌ی ریاست را در کارنامه فعالیت شورایی دارند به شورای پنجم راه یافته‌اند.

ریاست شورای شهر شاید تنها یک مسئولیت بیشتر برای حضور مداوم در جلسات شورا و یک بار اضافه بر دوش فردی باشد که اداره‌ی جلسات را بر عهده دارد، اما برای پاسخ به این پرسش که «چه کسی اولین رئیس شورای پنجم خواهد بود ؟!» تنها می‌توان به گمانه زنی‌ها رجوع کرده یا به بررسی سابقه و تجربه‌ی ۳ عضو راه یافته از دوره‌ی چهارم به پنجم پرداخت.

سیدرضی مودب‌پور به عنوان نماینده مردم شهر خمام در ادوار اول تا پنجم به عنوان فردی که ریاست حدود یک دهه از شورا را نیز بر عهده داشته، در شورای چهارم از مسند ریاست دور ماند، اما حالا به واسطه موفقیت ائتلاف، خمام‌یاران بیشترین کرسی را در شورای شهر در اختیار داشته و با توجه به تجارب اندوخته شده، محتمل‌ترین گزینه برای تصدی ریاست شورای پنجم به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، اسماعیل احمدنیا و سیدمجتبی حسینی‌نسب نیز به ترتیب با ۲ و ۱ سال سابقه ریاست شورای چهارم در کنار بابک نیکو و مهدی عاشوری «اعضای جدید شورا، که اعضای ائتلاف خمام‌یاران هستند» این پرسش را در ذهن شهروندان ایجاد می‌کنند که آیا در شورای پنجم شانسی برای ریاست شورا توسط فردی خارج از ائتلاف مذکور برای تصدی پست ریاست وجود خواهد داشت، یا خیر ؟!

زمان زیادی تا آغاز فعالیت شورای پنجم باقی نمانده و تنها باید منتظر ماند و نظاره‌گر بود که با آغاز به کار شورای جدید، چه اتفاقاتی در شورای شهر خمام و به تبع آن در تقسیم کرسی‌های شورا و سکان مدیریت شهری رقم خواهد خورد.


موضوع : انتخاب سردبیر، شورای شهر، یادداشت
http://khna.ir/54735

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.