خمام - احداث میدان در خروجی شهر خمام در دستور کار قرار دارد
نائب رئیس شورای شهر خبر داد :

احداث میدان در خروجی شهر خمام در دستور کار قرار دارد

به گفته‌ی وی، این امیدواری وجود دارد که فاز اول از پروژه مذکور پس از تامین اعتبار در سال جاری عملیاتی گردد.

چهارشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۰۲ KHNA39560

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خمام روز گذشته در گفتگو با خمام نیوز با بیان اینکه مشکلات بسیاری در خصوص خروجی شهر خمام (جاده خمام به انزلی) وجود دارد که مسئولین در سال‌های متمادی تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن آن نموده‌اند، عنوان کرد : گذر از مسافتی طولانی برای دور زدن از بریدگی محدوده‌ی گلباغ و دور زدن در کمربندی برای رفتن به سمت انزلی مشکلات بسیاری را برای مردم در سال‌های متمادی به وجود آورده است.
سیدمجتبی حسینی‌نسب با اشاره به فعالیت تنها یک واحد آتش‌نشانی در بخش خمام، افزود : در حضور نیروهای آتش نشانی و امدادی در سوانح آتش سوزی و … که در محدوده‌ی روستاهای بخش خمام به وقوع می‌پیوند، قطعاً مشکلاتی متصور است که مهمترین مشکل از نظر زمانی می‌باشد.
این مسئول، ادامه داد : در بازدید میدانی 2 سال گذشته‌ی جبار کوچکی‌نژاد «نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس»، خاوری «مدیرکل راه و شهرسازی گیلان»، حجت شعبانپور «معاونت عمرانی استانداری» و سیدعیسی مهدوی «فرماندار رشت» قول‌های مساعدی برای پیگیری گرفته شد و مقرر گردید تا مطالعات امکان سنجی و تهیه نقشه صورت پذیرفته تا فاز اول از میدان و پل روگذر پیگیری گردد.
به گفته‌ی وی، بعد از سپری شدن 2 سال و پیگیری‌های متعدد سر انجام طرح مذکور توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان مصوب گردید و به آن کدی مخصوص اختصاص داده شد، که این خبری خوش برای مردم بخش خمام خواهد بود.
حسینی‌نسب با اشاره به اینکه احداث میدان در فاز اول از طرح مذکور اجرایی می‌گردد، گفت : اجرای پل روگذر به دلیل هزینه‌ی بالای آن در حال حاضر مقدور نبوده، اما در خصوص میدان برآورد هزینه صورت گرفته و با توجه به آنکه حداقل هزینه‌ی این میدان بالای 1 میلیارد تومان بوده و منابع ما در شهر محدود است، این طرح پس از تامین اعتبار اجرایی می‌گردد.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد : این امیدواری وجود دارد که فاز اول از پروژه مذکور پس از تامین اعتبار در سال جاری عملیاتی گردد.


موضوع : شورای شهر، وعده
http://khna.ir/39560

۲ دیدگاه

  • حامد در مورخ 1395/10/30 - 12:05 می‌نویسد :

    با سلام
    چجور امکانسنجی صورت گرفته است که هم پل روگذر و هم میدان در آن دیده شده است.
    از آنجا که محل مورد نظر یک سه راهی است، در صورت احداث پل روگذر در مسیر انزلی به کمربندی دیگر نیازی به احداث میدان نمی باشد و حرکت خمام به انزلی می تواند به صورت مستقیم صورت گیرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • رامین در مورخ 1399/02/13 - 09:12 می‌نویسد :

    با سلام و خسته نباشید خدمت مسولین محترم خمام
    از شما تقاضا دارم به موضوع پل روگذر و میدان در خروجی شهر خمام بیشتر رسیدگی کنید تا همه مردم بخش خمام بتوانند از مزایای این حرکت خداپسندانه استفاده نمایند.


احداث میدان در خروجی شهر خمام
۲,۵۶۵ روز گذشت