خمام - ۱۱ نفر از نیروهای شرکتی مخابرات خمام ممنوع‌الورود هستند
ویژه
به‌دلیل مخالفت با امضای قرارداد؛

۱۱ نفر از نیروهای شرکتی مخابرات خمام ممنوع‌الورود هستند

حراست مخابرات از ورود ۱۱ نفر از پرسنل شرکتی مخابرات خمام ممانعت نموده بود، که تا این‌لحظه مخابرات برای حوزه شهری و روستایی با نبود پرسنل سیم‌بان مواجه است.

چهارشنبه، ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ KHNA103177

نیروهای شرکتی مخابرات خمام همانند دیگر نقاط در استان گیلان روز گذشته به‌دلیل مخالفت با امضای قرارداد با شرکت‌های محلی ممنوع‌الورود شده‌اند.

در همین‌راستا، دبیر انجمن صنفی کارگری مخابرات منطقه گیلان از تصمیم مخابرات برای جایگزین‌کردن دو شرکت محلی به‌جای شرکت پیمانکاری شسکام خبر داده و گفته است: این‌اقدام صددرصد به ضرر نیروهای مخابرات بوده و هیچکدام از نیروها زیر بار بستنِ قرارداد با این شرکت‌های محلی نمی‌روند.
محمد نیک‌فهم به پیگیری مشکلات و مطالبات نیروها از شسکام اشاره کرده و افزود: جدی‌شدن مطالبات نیروها از شرکت شسکام سبب شد تا مخابرات به‌دنبال برگزاری مناقصه و بستنِ قرارداد با دو شرکت محلی باشد. این‌اتفاق افتاد و اکنون شسکام از استان خارج گردیده و دو شرکت محلی وارد شده‌اند، که قرارداد مخابرات با این دو شرکت حجمی بوده و این درحالیست که قرارداد مخابرات با شسکام، قرارداد تأمین نیروی انسانی بوده است.
به گفته‌ی وی، ما مناقصه با پیمانکار محلی را برنمی‌تابیم، حتی پرسنل حاضرند از شرکت بیرون بروند اما با این دو شرکت قرارداد امضا نکنند.

به گزارش خمام‌نیوز، حراست مخابرات از ورود ۱۱ نفر از پرسنل شرکتی مخابرات خمام ممانعت نموده بود، که تا این‌لحظه مخابرات برای حوزه شهری و روستایی با نبود پرسنل سیم‌بان مواجه است.


موضوع : اداره مخابرات
برگرفته از : ایلنا
http://khna.ir/103177

دیدگاه شما چیست ؟!