خمام - روستای ملی حصیر و تداوم قطعی تلفن‌های ثابت
ویژه
خمام به مدیران پای‌کار نیاز دارد /

روستای ملی حصیر و تداوم قطعی تلفن‌های ثابت

از نماینده عالی دولت در شهرستان انتظار می‌رود ضمن توجیه مدیران بر لزوم پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه‌ها، زمینه حضور مدیرانی‌را در این‌شهرستان فراهم نماید که پای کار بوده، پیگیر باشند و برای مرتفع‌نمودن مشکلات ریز و درشت آن روز و شب نشناسند.

سه شنبه، ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ KHNA96060

روستاوندان متعددی در روزهای اخیر از قطعی بیش‌از یک‌هفته‌ای خطوط تلفن ثابت روستای فشتکه اول گلایه نموده‌اند.

موضوعی که البته در شهرستان خمام تازگی نداشته و عموما از این‌مساله به سادگی عبور می‌شود؛ چرا که روستاهای دیگر در این‌شهرستان تازه‌تاسیس وجود دارند که مدت‌زمان قطعی تلفن ثابت آنها از روز، هفته و ماه عبور نموده و گاها به چندسال می‌رسد.

با این‌‌وجود، مساله‌ای‌که برای اهالی فشتکه موجب گلایه شده آن‌است که چرا باید روستایی‌که به‌عنوان روستای ملی حصیر شناخته می‌شود، گرفتار موضوعات ساده‌ای همانند قطعی تلفن ثابت باشد و اهالی برای تماس‌های تلفنی یا اینترنت خطوط ثابت با مشکل مواجه شده و کسب‌وکارها به‌دلیل عدم کارکرد کارت‌خوان‌ها متحمل خسارت شوند.

با توجه به آنکه تاکنون اعتراضات و نقدها درخصوص عملکرد ضعیف و پاسخگویی ضعیف‌تر مخابرات خمام بدون نتیجه مانده، از نماینده عالی دولت در شهرستان انتظار می‌رود ضمن توجیه مدیران بر لزوم پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه‌ها، زمینه حضور مدیرانی‌را در این‌شهرستان فراهم نماید که پای کار بوده، پیگیر باشند و برای مرتفع‌نمودن مشکلات ریز و درشت آن روز و شب نشناسند.

به گزارش خمام‌نیوز، سرقت کابل‌های مخابراتی نمی‌تواند توجیه مناسبی برای بی‌توجهی به مساله قطعی‌های طولانی‌مدت خطوط تلفن ثابت در روستاهای مختلف شهرستان خمام باشد.


موضوع : اداره مخابرات، انتخاب سردبیر، یادداشت
نویسنده : نیما صابری
http://khna.ir/96060

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.