خمام - داستان ناتمام سرقت کابل و قطع تلفن
ویژه
بلاتکلیفی مشترکین مخابرات ؛

داستان ناتمام سرقت کابل و قطع تلفن

بلاتکلیفی مشترکین برای وصل مجدد خطوط تلفن با این‌توجیه که «کابل نداریم» یا ارائه پیشنهاد به مشترکین مبنی‌بر اینکه «خودتان کابل بخرید» قابل قبول به‌نظر نمی‌رسد.

دوشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ KHNA87738

سرقت کابل‌های تلفن موضوع تازه‌ای نبوده و معضلی‌است که شهروندان متعددی را به خود درگیر کرده است. این‌موضوع به‌عنوان نیاز اصلی یک خانوار یا کسب و کار زمانی حساسیت بیشتری پیدا می‌کند که با توجه به شرایط کرونایی بیش‌از ۷ هزار دانش‌آموز خمامی به‌صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد به تحصیل مشغول هستند.
از سوی دیگر، اقداماتی همچون دستگیری‌های متعدد سارقین سیم و کابل از سوی نیروی انتظامی با درنظر گرفتن وسعت خمام، نبود نیرو و امکانات کافی و همینطور رخ‌دادن اغلب سرقت‌ها در نیمه‌شب، به کاهش سرقت‌ها منجر نشده است.
علاوه‌براین، اگرچه مخابرات تنها مسوول حفاظت از مراکز مخابراتی بوده و حفاظت بیرون‌از مراکز با نهادهای انتظامی است، اما با توجه به وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه در خمام، بلاتکلیفی مشترکین برای وصل مجدد خطوط تلفن با این‌توجیه که «کابل نداریم» یا ارائه پیشنهاد به مشترکین مبنی‌بر اینکه «خودتان کابل بخرید» قابل قبول به‌نظر نمی‌رسد.

به گزارش خمام‌نیوز، سرقت کابل و متعاقب آن قطعی تلفن در خیابان‌هایی همچون فرهنگ، شهید ابراهیم‌نژاد، بوعلی، شهید صادقی شهر خمام و روستاهایی همچون لـله‌کا، پشت‌سان، اشمنانطالم، کته‌سر، راسته‌کنار، کتکول، مرزدشت، لات و فتاتو از جمله گزارش‌های دریافتی اخیر از سوی شهروندان بوده و بر اساس یک نظرسنجی در مردادماه سال جاری ۶۲ درصد از رای‌دهندگان از عملکرد مخابرات خمام رضایت نداشته‌اند.


موضوع : اداره مخابرات، انتخاب سردبیر، سرقت، نیروی انتظامی، ویدئو
نویسنده : نیما صابری
http://khna.ir/87738

دیدگاه شما چیست ؟!