خمام - مرتضی راکعی سرپرست دفتر نمایندگی راه‌وشهرسازی در خمام شد
ویژه
آغاز نهضت ملی مسکن از ماه آینده؛

مرتضی راکعی سرپرست دفتر نمایندگی راه‌وشهرسازی در خمام شد

دفتر نمایندگی اداره راه‌وشهرسازی استان گیلان در خمام صبح امروز با حضور جمعی از مسوولان افتتاح شد.

پنج شنبه، ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ KHNA102796

دفتر نمایندگی اداره راه‌وشهرسازی استان گیلان در خمام صبح امروز با حضور جمعی از مسوولان افتتاح شد.
فرماندار خمام در این‌مراسم با بیان اینکه اداره راه‌وشهرسازی یکی‌از ادارات مهمی‌است که نقش مهمی در رفع مشکلات حوزه مسکن دارد، افزود: خوشبختانه ساختمان دفتر نمایندگی راه‌وشهرسازی در خمام تهیه‌شده، که حداقل ۵ نیرو داشته و پس‌از دریافت چارت سازمانی به جذب نیرو با اولویت افراد بومی همین‌شهرستان می‌پردازد.
اسفندیار جوشن با تاکید بر آنکه تاکنون ۵ اداره نظیر تبلیغات اسلامی، اوقاف، بیمه سلامت و … هنوز در این‌شهرستان مستقر نشده‌اند، گفت: با توجه به تاکیدات استاندار گیلان در تلاش هستیم که این‌ادارات نیز تا پایان سال در خمام مستقر شوند.
در ادامه سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی گیلان با بیان اینکه اداره راه‌وشهرسازی خمام ۲ سال پس‌از تبدیل‌شدن به شهرستان و با توجه به تاکیدات استاندار در خمام مستقر و راه‌اندازی شده، ادامه داد: با توجه به حساسیت‌های موجود در حوزه نهضت ملی مسکن و همچنین ساخت و توسعه راه‌ها، این‌اداره دایر گردیده است.
هادی رحمانی همچنین از شناسایی اراضی موردنیاز جهت طرح نهضت ملی مسکن خبر داده و تصریح کرد: نهضت ملی مسکن از ماه آینده در این‌شهرستان آغاز خواهد شد و پایه مسکن احداثی نیز از ۱۰۰ واحد به بالا خواهد بود.
وی درخصوص نامه دادستانی درخصوص وضعیت محور خمام به خشکبیجار، اذعان داشت: در اسرع وقت مشکلات مربوط به ایمنی راه مرتفع‌شده و نتیجه آن به دفتر دادستانی منعکس می‌گردد.

به گزارش خمام‌نیوز، مرتضی راکعی با حکم سرپرست اداره‌کل راه‌وشهرسازی گیلان به‌عنوان سرپرست دفتر نمایندگی این‌اداره در شهرستان خمام شد معارفه شد.


موضوع : راه و شهرسازی، فرمانداری
گزارش : جواد منادی
http://khna.ir/102796

دیدگاه شما چیست ؟!