خمام - پل غیرهمسطح شهر خمام مسدود شد
ویژه
با یک روز تاخیر ؛

پل غیرهمسطح شهر خمام مسدود شد

مسدود شدن پل غیرهمسطح منجر به ایجاد ترافیک سنگین در بخش منتهی به پل مذکور گردید.

یکشنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳ KHNA16953

پل روگذر شهر خمام که با اطلاعیه‌‌ی اداره‌ کل راه و شهرسازی گیلان قرار بود از تاریخ سوم خرداد ماه به مدت 15 روز مورد مرمت قرار گیرد، از عصر امروز با یک روز تاخیر مسدود شد و رانندگان ناگزیر باید از کنارگذر این پل اقدام به تردد کنند.
مسدود شدن پل غیرهمسطح با توجه به اجرای این طرح در روز جاری که بازار هفتگی به‌شمار می‌رود منجر به ایجاد ترافیک سنگین در بخش منتهی به پل مذکور و دور زدن تریلی در میدان تازه تاسیس که تاکنون نامی برای آن مشخص نشده گردید.
دلیل مسدود شدن این پل از سوی اداره راه و شهرسازی مرمت «درز انبساط» عنوان شده که با توجه به مسائل به‌وقوع پیوسته در احداث پل روگذر که مخالفت و حاشیه‌های متعددی را به همراه داشته است، انتظار می‌رود شاهد حضور و فعالیت تمام وقت کارگران در راستای تکمیل پروسه‌ی مذکور باشیم.

شهر خمام با جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفر جمعیت از مجموع 60 هزار نفر جمعیت بخشی است و تامین نشدن نیروی پلیس راهور برای خمام از جمله دغدغه‌هایی است که بارها به آن اشاره شده است.
علاوه بر این، از جمله مسائلی که خمام را به یک پارکینگ متحرک تبدیل کرده، بی‌توجهی نسبت به تابلوی گردش به چپ ممنوع در مقابل خیابان بوعلی این‌شهر و تابلوهای متعدد پارک ممنوع در تمام ساعات شبانه‌روز است.


۲ دیدگاه

  • روابط عمومی در مورخ 1393/03/04 - 23:08 می‌نویسد :

    در فارس نیوز :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930304001584

  • ابوذر نوروزی در مورخ 1393/03/05 - 00:21 می‌نویسد :

    کاملن موافقم در ضمن نداشتن دور برگردان در زیر پل برای باشگاه شهدا یک دقدقه است که اقایون هیچ توجه به این مسعله ندارن که خیلی ها برای زودتر رسیدن با جون خودشون بازی میکنن و خلاف میرن .و یک مسعله مهم دیگه اینه که دوستان پلیس راهور بجای اینکه باگارد ویژه شون بریزن سر یه موتور سوار مسن کشاورز که انگار قتل عمد انجام داده. فرهنگ سازی کنن که خیلی از این تخلفات بخاطر ترس از پلیسه اخه برادرای من این چه طرز حمله به یک راکب موتوره؟؟/تورو خدا شورای شهر دست بکار بشه تا جانی از دست نرفته