خمام - حجت‌الاسلام ایران‌عقیده: حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت و آگاهی مردم بود
در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی ؛

حجت‌الاسلام ایران‌عقیده: حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت و آگاهی مردم بود

امام جمعه موقت بندرانزلی، گفت : اینکه برخی‌از نمایندگان مجلس می‌گویند وقایع سال ۸۸ فتنه نبوده و یک سوء تفاهم بوده سخنی غلط است، چرا که ‌فتنه ۸۸ یک پروژه ۱۰ ساله برای سرنگونی نظام بوده است.

دوشنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ KHNA77282

حجت‌الاسلام محمدصادق ایران‌عقیده شب گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که در مسجد جامع خمام برگزار شد، عنوان کرد : اینکه برخی‌از نمایندگان مجلس می‌گویند وقایع سال ۸۸ فتنه نبوده و یک سوء تفاهم بوده سخنی غلط است، چرا که ‌فتنه ۸۸ یک پروژه ۱۰ ساله برای سرنگونی نظام بوده است.
امام جمعه موقت بندرانزلی با تاکید بر اینکه هنوز هم قیام عاشورا عامل خاموش شدن تمام فتنه‌ها می‌باشد، گفت : عاشورای سال ۸۸ آتش فتنه را خاموش کرد.
وی با اشاره به نقش ولایت و رهبری در خاموش شدن آتش فتنه، تصریح کرد : تلاش برای جذب حداکثری، بصیرت‌افزایی، معرفی جریان نفاق برای مردم و ایستادن پای رای ملت اقداماتی بود که توسط مقام معظم رهبری برای پایان دادن به فتنه ۸۸ انجام شد.
به گفته‌ی وی، فاز دوم برنامه سی‌ساله برای براندازی نظام از سوی آمریکا در انتخابات ۸۸ شکل گرفت و رد پای صهیونیسم، آمریکا و غربی‌ها در سر به نیست کردن نظام کاملاً مشهود است.
ایران‌عقیده، یادآور شد : فتنه ۸۸ سناریوی از پیش طراحی‌شده دشمن با اجرای دلدادگان داخلی بود و حماسه ۹ دی نشأت گرفته از بصیرت و آگاهی مردم بود.

وی همچنین با اشاره به رحلت آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی، اذعان داشت : این عالم وارسته جزء وفاداران به انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه موقت بندرانزلی با اشاره به نقش موثر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه‌های علمیه و مراکز مهم جمهوری اسلامی، ابراز داشت : مرحوم هاشمی‌شاهرودی از علمایی بود که در حوزه فقاهت سرآمد بود.
حجت‌الاسلام محمدصادق ایران‌عقیده صیانت از آلودگی‌های دنیوی را یکی از شاخصه‌های فقها دانسته و خاطرنشان کرد : امروز شاهد هستیم که حتی یک نقطه تاریک در زندگی مرحوم آیت‌الله شاهرودی به چشم نمی‌خورد، زیرا ایشان خودشان را از آلودگی‌های دنیایی دور نگه داشته بودند.


موضوع : 9 دی، روحانیون
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/77282

دیدگاه شما چیست ؟!