خمام - ملوان بندرانزلی ۲ بر ۱ فجر سپاسی را مغلوب کرد
با گل‌زنی حافظ یعقوبی ؛

ملوان بندرانزلی ۲ بر ۱ فجر سپاسی را مغلوب کرد

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با قبول شکست برابر ملوان بندر انزلی رتبه دومی خود را به تیم خونه به خونه داد.

جمعه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ KHNA67804

شاگردان نادر دست‌نشان روز گذشته در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته ۱ و در یکی از دیدارهای حساس در خانه از تیم دوم جدول رده بندی پذیرایی کردند.
تیم فجر سپاسی شیراز که در هفته‌های گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود و امیدوار به ادامه این روند مقابل ملوان بندرانزلی بود، در خانه این تیم نتوانست کاری از پیش ببرد و با وجود اینکه بازگشتی دیرهنگام به بازی داشت، با شکست ۲ بر ۱ زمین مسابقه را ترک کرد.
ملوان در این مسابقه حساس با تک گل حافظ یعقوبی در دقیقه ۲۴ به رختکن رفت و شهریار مقانلو که یکی از سربازهای تیم دست‌نشان به شمار می‌رود ۱۰ دقیقه پس از شروع نیمه دوم اختلاف را به دو برابر افزایش داد تا شاگردان علی کلانتری کار سختی در پیش داشته باشند، هرچند تک‌گل شاهین مجیدی که یکی از مدعیان آقای گلی به شمار می‌رود نیز به کسب امتیاز برای آنها منجر نشد.
این شکست موجب شد تا جایگاه تیم فجر سپاسی شیراز به دلیل برد آسان خونه به خونه مقابل راه آهن از دست برود و آنها حالا با همان ۵۲ امتیاز پشت سر نفت مسجد سلیمان که ۵۷ امتیازی شده و خونه به خونه که ۵۴ امتیازی شده قرار دارند و نفس نساجی مازندران را نیز پشت سر خود احساس می‌کنند.
از سوی دیگر شاگردان دست‌نشان با کسب این پیروزی ۴۵ امتیازی شدند، ولی با توجه به فاصله ۱۲ امتیازی با صدر جدول و اینکه تنها ۵ هفته و ۱۵ امتیاز باقی مانده است، نمی‌توان شانسی برای ملوانان جهت صعود به لیگ برتر قائل بود و آنها با شکست فجرسپاسی تنها اعاده حیثیت کردند.


موضوع : فوتبال
منبع : ورزش ۳
http://khna.ir/67804

دیدگاه شما چیست ؟!