خمام - انتقاد بسیاری از مردم و اعضای شورا از وضعیت پارک آفتاب / لزوم مشارکت مردم در احداث پیاده‌رو فرهیختگان
در گفتگو با اسماعیل احمدنیا مطرح شد ؛

انتقاد بسیاری از مردم و اعضای شورا از وضعیت پارک آفتاب / لزوم مشارکت مردم در احداث پیاده‌رو فرهیختگان

به گفته‌ی رئیس شورای شهر خمام، قصد داریم در خصوص کوچه‌های دیگر شهر خمام که از مشکل آسفالت رنج می‌برند، اقدام کنیم.

جمعه، ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱:۰۹ KHNA45947

رئیس شورای اسلامی شهر خمام در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، عنوان کرد : در آخرین سال از فعالیت دوره‌ی چهارم از شورای اسلامی شهر خمام اراده‌ی جمعی بر این است که کارهای عمرانی و خدمات‌دهی به شهروندان عزیز خمامی بیشتر از گذشته و مطلوب‌تر صورت پذیرد.
اسماعیل احمدنیا، ادامه داد : با توجه به اینکه شهر خمام با رشد روز افزون جمعیت مواجه بوده و جمعیت آن از ۲۰ هزار نفر عبور کرده است، امکانات تفریحی و رفاهی به عنوان یکی از مولفه‌های اجتناب ناپذیر شهرهای توسعه یافته است، که شهر ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در حال حاضر دچار محرومیت می‌باشد.

پارک آفتاب بدون منطق خاصی به کانون پرورش فکری واگذار شد

به گفته‌ی وی، در گذشته ۲ پارک در شهر خمام وجود داشته است، که در این بین پارک آفتاب با توجه با اینکه سال‌های متمادی خانواده‌ها و فرزندان خردسال از آن بهره‌مند میشدند، بدون منطق خاصی به کانون پرورش فکری واگذار شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه وضعیت پارک آفتاب انتقاد بسیاری از مردم و اعضای شورای چهارم را برانگیخته و علامت سوال بسیاری را در ذهن شهروندان ایجاد کرده است، گفت : بهترین نقطه‌ی شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی به کانون پرورش فکری اختصاص داده شد، در حالیکه می‌توانست این واگذاری در نقطه‌ی دیگری از شهر باشد و مردم نیز دچار مشکل نشوند.
احمدنیا همچنین به مطالبه‌ی عمومی مردم نسبت به داشتن پارک مناسب اشاره نموده و تصریح کرد : شورای چهارم از بدو ورود خود کارهای عمرانی گسترده‌ای را در دستور کار قرار داد، اما نبود پارک به عنوان یک ضرورت، تقاضای مکرر و مطالبه عمومی مردم شهر خمام در طول ۳ سال و نیم گذشته بوده است.
وی با اشاره به انجام کارهای عمرانی در خصوص پارک کشاورز «بعد از پل روگذر»، ادامه داد : بخشی از کارهای عمرانی آن انجام شده و وسایل مورد نیاز آن برای بازی توسط شهرداری خریداری گردیده که در طول روزهای آینده جانمایی خواهد شد تا شهروندان بتوانند استفاده نمایند ؛ همچنین تلاش ما بر این است که پارک جنب استخر نیز حداقل تا قبل از عید سال نو به پایان برسد.

مردم با ارائه‌ی طرح‌های خود در احداث پیاده رو فرهیختگان مشارکت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر خمام به نمادسازی یا برندینگ اشاره کرد و گفت : نمادسازی تصویری ذهنی است که از مجموعه‌ی زیادی از اقشار مختلف مردم شکل می‌گیرد و با توجه به اینکه خمام قابلیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلفی دارد، مسئولین نتوانستند بصورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده در طول سال‌های گذشته از این امر در خدمت توسعه شهر بهره‌گیری نمایند.
به گفته‌ی وی، باتوجه به اینکه در حوزه‌های مختلف کارهای بسیاری در سطح شهر انجام شده، در نظر داریم که این سهم نیز محقق گردد.
این مسئول با بیان اینکه خمام زادگاه شخصیت‌های بزرگی در عرصه معاصر در سطح ملی و بین‌المللی است، عنوان کرد : با توجه به ضروریت سهیم کردن شهروندان در امر مدیریت شهری و حرکت در راستای آیه شریفه «وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم»، از کلیه شهروندان با فرهنگ خمامی و متخصصین امر دعوت می‌گردد طرح‌های خود را به منظور برجسته سازی پتانسیل نخبه پروری شهرمان در استان و کشور، همچنین تقویت هویت جمعی که ریشه در تاریخ شهرمان دارد، جهت احداث پیاده رو فرهیختگان، موقعیت جغرافیایی آن و چگونگی اجرای پروژه به صورت طرح‌های عادی یا به صورت تخصصی سه شیت افقی در اندازه ۷۰×۵۰ به صورت شاسی (فوم برد) حداکثر تا تاریخ ۵ دی ۹۵ به دفتر شورای شهر یا شهرداری خمام یا به آدرس khna.ir/farakhan تحویل نمایند ؛ شایسته به ذکر است که به طرح‌های برتر جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

به وضعیت آسفالت کوچه‌های شهر خمام رسیدگی خواهد شد

اسماعیل احمدنیا همچنین به آسفالت خیابان بوعلی، ابتدای خیابان فرهنگ، خیابان ۱۸ متری جنب استخر، کوچه‌ی یاس ۱، مسیر اصلی خیابان زیرده و انتهای خیابان فرهنگ تا راسته‌کنار طی مدت اخیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد : قصد داریم در خصوص کوچه‌های دیگر شهر خمام که از مشکل آسفالت رنج می‌برند، اقدام کنیم.
به گفته‌ی وی، در کوچه‌ی تربیت، کوچه والفجر، کوچه رسالت ۲، کوچه کناری پارک سردار جنگل، خیابان تختی جنب مدرسه شهید زحمتکش، خیابان معلم و قسمتی از خیابان امام خمینی (ره) لوله گذاری انجام شده است.


موضوع : شورای شهر
http://khna.ir/45947

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1395/09/22 - 20:53 می‌نویسد :

    آقایان شورای اسلامی شهر قایم مقام اداره کار شده اند بهتر نبود بجای گفتگو با رسانه در داخل جلسه شورا با همدیگه صحبت می کردند

  • همشهری در مورخ 1395/09/24 - 19:13 می‌نویسد :

    بازهم انتخابات نزدیک شد و شعارها شروع…عمل برادر عمل، حتما باید انتخابات نزدیک بشه که کوچه ها آسفالت بشن،خیابان فرهنگ کوچه رسالت 2ساخت وساز شد این آقایان بساز بفروش بعد از ساخت جاده هایی که خراب کردن رو همینجور ول کردن به امان خدا