خمام - در نحوه جذب نیروها اگر به گذشته بازگردیم باید تجدیدنظر میشد / شکاف در بدنه شورا سرعت امور را کند می‌کند
ویژه
عضو شورای شهر مطرح کرد :

در نحوه جذب نیروها اگر به گذشته بازگردیم باید تجدیدنظر میشد / شکاف در بدنه شورا سرعت امور را کند می‌کند

سیدمجتبی حسینی‌نسب، گفت : اگر نقد منصفانه باشد خیلی خوب است و البته از شهردار خواهش می‌کنیم به‌عنوان یک شخص حقوقی شکایت خود را از فرد منتقد بازپس گیرد، تا ان‌شاالله همه به سمت عفو و گذشت حرکت کنیم.

چهارشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ KHNA86563

عضو شورای اسلامی شهر خمام ظهر امروز با تقدیر از زحمات دو سال اخیر مهدی عاشوری به‌عنوان رییس شورا، عنوان کرد : همه روسای شورا دارای نقاط ضعف و قدرت هستند و این برکسی پوشیده نیست، اما به لحاظ هماهنگی و اطلاع‌رسانی در ریاست عاشوری مطلوب عمل شده است.
سیدمجتبی حسینی‌نسب در جلسه علنی شورا که با حضور رسانه‌ها برگزار شد بر لزوم حضور شهردار به‌منظور پاسخگویی به انتقادات اشاره کرده و تصریح کرد : نقدهایی به شهردار با حضور اصحاب رسانه مطرح گردیده که ضروری‌است شخص وی در داخل جلسه حضور داشته تا به دفاع از عملکرد خویش بپردازد.
وی با بیان اینکه روزانه پیگیر وضعیت امور پروژه پل خیابان فرهنگ بوده و برایمان این‌پروژه و اتمام آن از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود : مردم در حوزه مسائل اقتصادی ناراحت بوده و از سوی دیگر یک رسانه تاثیرگذار حجم عظیمی‌از آسفالت سطح شهر که در بدترین شرایط اقتصادی صورت‌پذیرفته را به‌نحوی پوشش می‌دهد که اصل خبر پوشش داده نشود، یا بنابر هردلیلی سقوط دستگاه حفار در روز عید را انعکاس داده و هجمه ایجاد نموده است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه معتقدیم باید کارهای عمرانی در سطح شهر صورت بپذیرد و در این‌دوره پروژه‌های عمرانی خوبی انجام شده، ادامه داد : تقریباْ کل پیاده‌روهای سطح شهر که حداقل برای ۵۰ سال قبل بوده تعویض شده یا درخصوص بازکردن خیابان ۱۸ متری بیش‌از ۵۰ جلسه با صاحبین زمین‌ها برگزار شده تا تفاهم حاصل گردد.
به گفته‌ی وی، شورا خواستار بهترین طرح برای پل خیابان فرهنگ بوده که طرح نهایی به تایید عضو تمام‌وقت رسته عمران هیات علمی دانشگاه گیلان رسیده، البته در کارهای عمرانی بروز مشکلات متصور است.
عضو شورای شهر با تاکید بر لزوم انجام نقد از سوی رسانه‌ها، یادآور شد : با وجود آنکه باید نیروی آتش‌نشانی افزایش پیدا می‌کرد، اما اقرار می‌کنم اگر به گذشته بازگردیم باید در نحوه جذب این‌نیروها تجدیدنظر میشد، اگرچه در گذشته نیز روند جذب به‌همین شکل بوده و گزینش صورت نپذیرفته است.
سیدمجتبی حسینی‌نسب با تاکید در این‌دوره بر اینکه بر خلاف گذشته به رشته‌های ورزشی مختلف توجه شده، گفت : مردم به ما لطف داشته و عزت داده‌اند، لذا همه نقدها را می‌پذیریم و علیرغم همه حرفایی که در سطح شهر زده شده فکر میکنم باید در این‌جلسه به سمت عفو و بخشش حرکت نماییم، چرا که هیچوقت نمی‌توانیم تا آخر عمر خود عضوی از شورای شهر بمانیم.
به گفته‌ی وی، متاسفانه افرادی که ۱۰ درصد از امور شهرداری اطلاعات نداشته، با صرف خواندن چند کتاب حقوقی به نقد رادیکال و غیرتخصصی پرداخته‌اند، که گاهی‌مواقع حرف‌های مطرح شده خدمات کل مجموعه شهری را زیر سوال برده است، اما اگر نقد منصفانه باشد خیلی خوب است و البته از شهردار خواهش می‌کنیم به‌عنوان یک شخص حقوقی شکایت خود را از فرد منتقد بازپس گیرد، تا ان‌شاالله همه به سمت عفو و گذشت حرکت کنیم.
این‌عضو شورا با تاکید بر اینکه حقیقتاً و یقیناً باید اختلاف‌نظر در شورا وجود داشته باشد و اگر همه مثل یکدیگر فکر کنند بیم به‌وجود آمدن فساد می‌رود، خاطرنشان کرد : متاسفانه شکاف موجود در بدنه شورا سرعت خیلی‌از امور را کند نموده و همه باید به سمتی حرکت نماییم که نگاه‌ها به یکدیگر نزدیک شده و به پیگیری بهتر امور شهروندان انجامد.


موضوع : شورای شهر
http://khna.ir/86563

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1399/05/23 - 01:19 می‌نویسد :

    این دیگه جذب نیرو نیست بنظر لشکر کشی نیروست

  • ناشناس در مورخ 1399/05/23 - 01:26 می‌نویسد :

    هر کجا که نفع تبلیغاتی داشته کاری انجام داده ایدمکانهای زیادی وجود دارد سالیان متمادی مورد بی مهری شما ها قرار گرقته