خمام - وضعیت جاده‌ها و قطعی‌های تلفن چه تفاوتی داشته؟ / خدمات ادارات قبل و بعداز شهرستان‌شدن تغییر نکرده است
ویژه
امام جمعه خمام خطاب به استاندار:

وضعیت جاده‌ها و قطعی‌های تلفن چه تفاوتی داشته؟ / خدمات ادارات قبل و بعداز شهرستان‌شدن تغییر نکرده است

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، گفت: مردم از من و شما می‌پرسند که وضعیت جاده‌ها و راه‌های، وضعیت قطعی چهارساله تلفن برخی‌از روستاها، وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی و بسیاری از مشکلات دیگر، بعد از شهرستان‌شدن چه تفاوتی کرده است؟

جمعه، ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ KHNA97167

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با حضور استاندار، عنوان کرد: از استاندار گیلان انتظار می‌رود همانطور که در اجرای فرمان آزادسازی سواحل پای کار بوده و ضرب‌الاجلی را برای دستگاه‌ها مشخص نموده، برای حل سایر دستورات رییس جمهور در این‌استان همانند کمیته اشتغال، رفع موانع تولید و مساله دست‌اندازی به حریم رودخانه‌ها نیز به‌صورت جهادی وارد میدان شود.
امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه انقلابی‌گری همانطور که رهبر انقلاب فرموده به زبان نیست، بلکه باید در عمل تحقق یابد، افزود : نخبگان و دلسوزان انقلابی استان نگران برخی از تعلل‌ها در انتصابات هستند. برخی از آنهایی که امروز در استان گیلان ادعای انقلابی‌گری دارند، در دولت گذشته عملی غیرانقلابی از خود بروز داده‌اند. چگونه می‌شود با مدعیان بدون عمل، دل به دریای مشکلات و معضلات استان زد؟
به گفته‌ی وی، در شأن مردم خمام نیست که خدمات ادارات شهرستان قبل و بعد از شهرستان‌شدن تفاوتی نکند. مردم از من و شما می‌پرسند که وضعیت جاده‌ها و راه‌های خمام، وضعیت قطعی چهارساله تلفن برخی‌از روستاهای خمام، وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی و بسیاری از مشکلات دیگر، بعد از شهرستان‌شدن چه تفاوتی کرده است؟
خطیب نماز جمعه خمام، ادامه داد: امیدواریم این‌شهرستان تازه‌تاسیس در کمیته برنامه‌ریزی استانی برای اینکه به حداقل‌های خدمات‌دهی شهرستانی برسد و مردم در کنار گران‌شدن زمین‌ها و بالا رفتن هزینه‌هایشان از مواهب شهرستان‌شدن نیز برخوردار شوند، از نگاه ویژه‌ای در بودجه‌ریزی‌ها و تخصیص‌ها بهره‌مند شوند.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/97167

دیدگاه شما چیست ؟!