خمام - تلاش‌ها برای بهبود وضعیت سلامت در مدارس امنیت خاطر خانواده‌ها را رقم نزد
ویژه
امام جمعه خمام اشاره کرد :

تلاش‌ها برای بهبود وضعیت سلامت در مدارس امنیت خاطر خانواده‌ها را رقم نزد

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، گفت : هرچند در جریان تلاش‌هایی که برای بهبود وضعیت سلامت در مدارس صورت پذیرفته هستم، اما متاسفانه به حدی نبوده که امنیت خاطر خانواده‌ها را رقم بزند.

جمعه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ KHNA87132

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با بیان اینکه یکی‌از نگرانی‌های امروز مردم وضعیت سلامت دانش‌آموزان در مدارس می‌باشد، عنوان کرد : هرچند در جریان تلاش‌هایی که برای بهبود وضعیت سلامت در مدارس صورت پذیرفته هستم، اما متاسفانه به حدی نبوده که امنیت خاطر خانواده‌ها را رقم بزند.
امام جمعه خمام با اشاره به تفاوت خدمات‌دهی در مدارس دولتی و غیرانتفاعی، تصریح کرد : به نظر می‌رسد هم در میزان شهریه‌هایی که در مدارس غیرانتفاعی اخذ می‌شود و هم در میزان خدمات‌دهی سلامت که در مدارس دولتی نسبت به مدارس غیرانتفاعی وجود دارد دچار نوعی نابسامانی هستیم.
به گفته‌ی وی، این نابسامانی‌ها موجب شده که خانواده‌ها برای فرستادن حتی محدود دانش‌آموزانشان آسوده خاطر نبوده و بعضاً به جهت رعایت سلامت فرزندانشان به هزینه‌های افزایش‌یافته مدارس غیرانتفاعی تن دهند.
وی با بیان اینکه از مدیریت آموزش پرورش استان و همچنین آموزش و پرورش بخش خمام انتظار می‌رود با توجه به کاهش فوق برنامه‌های مدارس برای افزایش شهریه مدارس غیر انتفاعی منطق واحدی لحاظ نموده و با امر آموزش و پرورش در این‌مدارس برخوردی بازاری نداشته باشند، تاکید کرد : اعتمادسازی لازم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها با بهره‌گرفتن از ظرفیت رسانه‌ها به اطلاع مردم رسانده شود.
اسدالله‌زاده با اشاره بر لزوم مشارکت خیرین در جشن عاطفه‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و آسیب‌هایی که قشر کم‌برخوردار متحمل شده، خاطرنشان کرد : امیدواریم هرکس به توان خودش در ایام عزاداری امام حسین (ع) در طرح «شور عاطفه‌ها» که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود، سهیم گردد.


موضوع : مدارس، نماز جمعه
http://khna.ir/87132

دیدگاه شما چیست ؟!