خمام - عدم فعالیت یا کمبود خودروهای تاکسی بزودی ساماندهی می‌گردد
شهردار خمام :

عدم فعالیت یا کمبود خودروهای تاکسی بزودی ساماندهی می‌گردد

در این‌مراسم که با حضور ۱۱۰ نفر از تاکسی‌داران خمام برگزار شد، از ۳ راننده بدون تخلف تقدیر به‌عمل آمد.

شنبه، ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹ KHNA95475

شهردار خمام با تاکید بر اینکه مبحث تاکسیرانی یکی‌از دغدغه‌های مهم شهروندان بوده، که حل نابسامانی‌های موجود مستلزم پیگیری و صرف زمان است، عنوان کرد : امید می‌رود موضوع تجهیز ناوگان تاکسیرانی با کمک نمایندگان مجلس و مسوولین استانی مرتفع گردد.
ابوالحسین سیمایی امروز در مراسم تجلیل از رانندگان تاکسی، افزود : مردم تاکسی زرد رنگ را یک خودروی امن می‌دانند، که باید این‌اعتماد را چندین‌برابر نماییم.
به گفته‌ی وی، عدم فعالیت یا کمبود خودروهای تاکسی در برخی‌از ساعات شبانه‌روز یکی‌از مشکلاتی‌است که به زودی ساماندهی خواهد شد.

این‌مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نحوه پارک‌نمودن خودروها در خیابان‌های امام (ره) و بوعلی را نمی‌توان با توصیه مدیریت کرده و باید نظم و انضباط اجرایی شود، ادامه داد : تا زمانی‌که خیابان اضافه یا تعریض می‌شود، اما نحوه پارک‌کردن صحیح رعایت نشود، آسیب‌پذیر می‌باشیم.
سیمایی با تاکید بر اینکه برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت ترافیک شهری داریم، گفت : از خیابان بوعلی به سمت پشت ایستگاه تاکسی خشکبیجار یک خیابان و پارکینگ جدید تاسیس خواهیم نمود و حتماً توقف ممنوع در یک‌طرف از خیابان بوعلی و امام (ره) اجرایی می‌گردد.
به گفته‌ی وی، خمام به عنوان شهری گردشگری، زنده و بالنده بوده و در یک مسیر توسعه قرار دارد؛ لذا فضایی در آن تعریف می‌کنیم تا آثار ساماندهی شهری در چندماه آینده برای شهروندان ملموس باشد.

به گزارش خمام‌نیوز، در این‌مراسم که با حضور ۱۱۰ نفر از تاکسی‌داران خمام برگزار شد، از ۳ راننده بدون تخلف تقدیر به‌عمل آمد.


موضوع : تاکسیرانی، شهرداری، شورای شهر، گزارش تصویری
گزارش : پویا قربانی
http://khna.ir/95475

دیدگاه شما چیست ؟!