خمام - افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌ها تخلف است
ویژه
شهردار خمام مطرح کرد :

افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌ها تخلف است

شهروندان می‌توانند تخلفات را با یادداشت‌نمودن شماره‌ی پلاک تاکسی یا کد شناسایی راننده‌ی آن به ۳۴۴۲۳۲۱۱ «واحد تاکسیرانی شهرداری» گزارش نمایند.

سه شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ KHNA86099

در شرایطی‌که شنیده‌ها از افزایش نرخ کرایه خمام-رشت به ۴ هزار تومان، خمام-خشکبیجار به ۳ هزار تومان و داخلی به ۱,۵۰۰ تومان حکایت دارد، شهردار خمام هرگونه تغییر نرخ را منوط به اعلام واحد تاکسیرانی شهرداری دانسته است.
موسی فکور در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه تاکنون مصوبه‌ای مبنی‌بر افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون‌شهری و مواردی‌که مربوط به حوزه مدیریت شهری می‌شود نداشته‌ایم، تصریح کرد : درخواست افزایش قیمت را اخیراْ از تاکسی‌ها و آژانس‌ها دریافت نموده‌ایم، که این‌موضوع باید در جلسه آتی شورای شهر خمام مورد بررسی قرار گیرد.
این‌مسوول هرگونه افزایش نرخ کرایه را خلاف قانون و تخلف دانسته و با تاکید بر اینکه معتقدیم باید افزایش نرخ برابر با قانون و مصوبه صورت بپذیرد، خاطرنشان کرد : به رانندگان تذکر داده شده که افزایش قیمت را بدون مصوبه رسمی اعمال نکرده و منتظر اعلام واحد تاکسیرانی باشند.

به گزارش خمام‌نیوز، شهروندان می‌توانند تخلفات را با یادداشت‌نمودن شماره‌ی پلاک تاکسی یا کد شناسایی راننده‌ی آن به ۳۴۴۲۳۲۱۱ «واحد تاکسیرانی شهرداری» گزارش نمایند.


موضوع : تاکسیرانی، شهرداری
http://khna.ir/86099

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/11/07 - 10:24 می‌نویسد :

    سلام علیکم از جناب شهردار سوالی دارم آیا از قیمت جابه جاییلاستیک های جلو وعقب ماشین خبر دارین راستی از تعویض روغن ماشین چطور ؟آقای شهردار قیمت دیکس و صفحه و تعویض لنت باخبرین یه چیز جالب‌تر آقای شهردار و خمام نیوز هزینه تعمیر موتور باخبرند که یه موتور پیکان و اگه بخواهیم تعمیر کنیم یه چیز ی حول حوش۱۵میلیون تموم میشه اینارو کسی نمی تونه جلوش بگیره ولی کرایه تاکسی رو هروقت حال کردین ۵۰۰تومان ببرین بالا خسته نباشین خداقوت دلاور؟خادم مردم خمام راننده تاکسی شریعتی _خمام