خمام - چنین‌مطالبات نازلی در سایر شهرستان‌ها تنها با اشاره فرماندار حل‌شدنی است
امام جمعه با انتقاد از تاریکی کمربندی:

چنین‌مطالبات نازلی در سایر شهرستان‌ها تنها با اشاره فرماندار حل‌شدنی است

امام جمعه خمام، گفت: امیدواریم استاندار که شروع خوبی در حضورهای میدانی شهرستان‌ها داشته، نسبت به تکلیف استقرار ادارات در شهرستان تازه‌تأسیس خمام تعجیل بیشتری داشته باشد.

جمعه، ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ KHNA95235

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام، گفت: برخی‌از مسائلی‌که در خطبه‌ها عنوان می‌شوند به‌معنای عدم اطلاع از تلاش‌های صورت گرفته نبوده، بلکه یکی‌از رسالت‌های تیربون نماز جمعه بیان مسائل اولویت‌دار شهرستان و البته تذکر به متصدیان و مدیرانی‌است که در آن حوزه مسوولیت دارند.
امام جمعه خمام با بیان اینکه متاسفانه هنوز ناهماهنگی‌هایی علی‌رغم اطلاع از تلاش‌های صورت‌گرفته درخصوص اصلاح روشنایی در کمربندی خمام وجود دارد، عنوان کرد : فرماندار خمام می‌داند که چنین مطالبات نازلی در سایر شهرستان‌ها تنها با اشاره و دستور فرماندار به اداره راه و شهرسازی حل‌شدنی است، ولی متأسفانه در شهرستان خمام به جهت تأخیر اذیت‌کننده‌ای که برای استقرار ادارات بوجود آمده، عملیاتی‌شدن چنین موضوعی با وجود پیگیری چندباره فرمانداری هنوز انجام نشده است!
به گفته‌ی وی، امیدواریم استاندار که شروع خوبی در حضورهای میدانی شهرستان‌ها داشته، نسبت به تکلیف استقرار ادارات در شهرستان تازه‌تأسیس خمام تعجیل بیشتری داشته باشد.


موضوع : راه و شهرسازی، نماز جمعه
http://khna.ir/95235

دیدگاه شما چیست ؟!