خمام - مشکلات مردم با نامه‌درمانی حل نمی‌شود / مسوولی که پاسخگو نیست، نمی‌تواند مدعی انقلابی‌گری باشد
امام جمعه خمام مطرح کرد :

مشکلات مردم با نامه‌درمانی حل نمی‌شود / مسوولی که پاسخگو نیست، نمی‌تواند مدعی انقلابی‌گری باشد

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام خطاب به مسوولان و مدیران شهرستان خمام، گفت : مسائل و مشکلات مردم از طریق نامه درمانی حل نمی‌شود؛ لذا نمی‌توانیم با نامه‌نگاری از مسوولیتی که بر عهده‌مان است، شانه خالی کنیم.

جمعه، ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ KHNA94937

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام خطاب به مسوولان و مدیران شهرستان خمام، گفت : مسائل و مشکلات مردم از طریق نامه‌درمانی حل نمی‌شود؛ لذا نمی‌توانیم با نامه‌نگاری از مسوولیتی که بر عهده‌مان است شانه خالی کنیم.
امام جمعه خمام با بیان اینکه حل مسائل مردم قبل‌از هر اقدامی نیازمند حضور در بین آنان و درک درست نسبت به مساله است، افزود : مساله و مشکل مردم با خواندن گزارش‌ها شناخته نمی‌شود.
به گفته‌ی وی، برخی می‌گویند فلان مسوول آدم انقلابی است و نباید از او انتقاد کرد؛ یقیناً این‌حرف غلط است. انقلابی‌گری بروز و ظهور در رفتار انسانها دارد. مسوولی‌که اذعان به باورهای انقلاب می‌کند، وقتی این‌باورها و ارزش‌ها مورد پذیرش مردم قرار می‌گیرد که در رفتارهای مسوولانه‌اش بروز دهد؛ وگرنه به صرف ادعا نیست.
اسدالله‌زاده، ادامه داد : امام خمینی (ره) به ما آموخت که این‌مردم ولی نعمت و صاحبان این انقلاب بوده و اگر کسی مدعی خدمت به آنان است باید بداند که خدمت به مردم با نامه‌نگاری، مصاحبه‌های رسانه‌ای و بنرزدن‌های سطح شهر حل نمی‌شود و در عمل باید نشان داد که چقدر پیگیر حل مسائل مردم هستیم. همه مردم در قبال این انقلاب مسوولیت دارند و همه نسبت به مطالبات مردم باید پاسخگو باشند؛ بنابراین مدیر و مسوولی که در این‌شهر پاسخگو نیست، نمی‌تواند مدعی انقلابی‌گری باشد.
خطیب نماز جمعه خمام با تاکید بر اینکه این مردم انقلاب نکرده‌اند و شهید نداده‌اند که مدیر و مسوولی در این‌شهر از روی تکبر با آنها برخورد کند، خطرنشان کرد : اگر نمی‌دانید، بدانید و اگر خود را به غفلت زده‌اید بیدار شوید، که همین مردم ولی نعمت شما هستند. فعلاً نصیحت و موعظه می‌کنم که اصلاح رویه نموده و نگذارید تا مشورت‌های غلط و وسوسه‌های شیطانی مانع از عقلانیت و پیروی از سیره انقلابی امامین انقلاب شود.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/94937

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/08/21 - 15:11 می‌نویسد :

    کاشکی خمام نیوز به مسایلی مهمی مثل اینکه درموارد قطعی آب امروز به کجا باید زنگ بزنیم اطلاع رسانی کند. آخر مردم نمیدانند حوادث آب چه شماره ایی دارد؟ ودر موارد قطعی آب برق هیچ کس پاسخگو نبست مخصوصا در روزهای تعطیل مثل امروز