خمام - تلاش‌های نمایندگان و فرماندار تاکنون برای استقرار ادارات در شهرستان خمام موثر نبوده است
ویژه
امام جمعه خمام تاکید کرد:

تلاش‌های نمایندگان و فرماندار تاکنون برای استقرار ادارات در شهرستان خمام موثر نبوده است

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده با اشاره بر اینکه مسوولان اجرایی شهرستان باید خدمات، تلاش‌ها و برنامه‌هایشان را برای مردم تبیین نمایند، خاطرنشان کرد : اما مشکلات اجرایی مردم با گفتار درمانی و سخن‌درمانی حل نمی‌شود.

جمعه، ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ KHNA94989

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده امروز در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با بیان اینکه متأسفانه علی‌رغم آنکه نمایندگان مردم در مجلس و نمایندگان عالی دولت در استان و شهرستان جهت استقرار دستگاه‌های اداری در خمام وعده داده‌اند، حتی یک اداره جدید نیز در این‌شهرستان ایجاد نشده، گفت : فقط اداراتی که مستقر بوده‌اند تابلوی خود را به شهرستان تغییر داده‌اند.
امام جمعه خمام، افزود: ممنون تلاش‌های نمایندگان و فرماندار هستیم، ولی نصیحت‌ها و موعظه‌های آنان برای استقرار ادارات مستقل در شهرستان اثر نکرده؛ لذا پیگیری جدی و از روی اقتدار نمایندگان و فرماندار شهرستان را می‌طلبد تا ادارات کل به تکالیف قانونی خودشان عمل کنند.
خطیب نماز جمعه خمام با تاکید بر انتظار مضاعف مردم از ۳ نماینده خود در مجلس، تصریح کرد : پیشنهاد می‌کنم که فرماندار به‌همراه نمایندگان مجلس از موضع اقتدار، نه از موضع نصیحت، برای حضور ادارات در شهرستان ضرب‌الأجل مشخص نموده و چنانچه اداره‌ی کلی پاسخگو نبود، از وزارتخانه‌ی مربوطه بازخواست نمایند؛ تا ان‌شا‌الله روند خدمت‌رسانی به مردم در شهرستان خمام سرعت بهتر و بیشتری پیدا کند.
به گفته‌ی وی، نماز جمعه وظیفه تبیین‌گری و مطالبه‌گری دارد و با توجه به تفکیک مسوولیت‌ها در نظام اسلامی، بنا نیست مسوولان در مأموریت‌های یکدیگر ورود کنند. بنابراین نهاد امامت جمعه نیز تاکنون ورودی نداشته و نخواهد داشت، ولی همه بدانند که درصدد گفتار درمانی هم نیستیم و اینگونه نیست که فقط نصیحت کنیم؛ چنانچه لازم باشد از تیربون نماز جمعه به نفع مردم هزینه نیز می‌پردازیم.
اسدالله‌زاده با اشاره بر اینکه مسوولان اجرایی شهرستان باید خدمات، تلاش‌ها و برنامه‌هایشان را برای مردم تبیین نمایند، خاطرنشان کرد : اما مشکلات اجرایی مردم با گفتار درمانی و سخن‌درمانی حل نمی‌شود.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/94989

۱ دیدگاه

  • یوسفی در مورخ 1400/08/28 - 13:26 می‌نویسد :

    احسنت به امام جمعه که حرفش رو صریح میزند ولی کو گوش شتوا!!!