خمام - یدک‌کشیدن عنوان شهرستان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌کند
بازهم تکرار اختلال ارتباطی /

یدک‌کشیدن عنوان شهرستان گره‌ای از مشکلات مردم باز نمی‌کند

اپراتورهای تلفن همراه که از چهارشنبه هفته گذشته به‌مدت حدود ۴۸ ساعت -به‌دلیل آنچه مشکل فنی در تجهیزات مخابراتی عنوان‌شد- دچار اختلال بوده‌اند، بار دیگر از صبح امروز برای ساعاتی با مشکل مواجه بوده و مردم را سرگردان نموده‌اند.

چهارشنبه، ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ KHNA94794

اپراتورهای تلفن همراه که از چهارشنبه هفته گذشته به‌مدت حدود ۴۸ ساعت -به‌دلیل آنچه مشکل فنی در تجهیزات مخابراتی عنوان‌شد- دچار اختلال بوده‌اند، بار دیگر از صبح امروز برای ساعاتی با مشکل مواجه گشته و مردم را سرگردان نموده‌اند.
اگرچه درحال حاضر روند ارتباط موبایلی در بسیاری‌از نقاط شهر به حالت عادی بازگشته، اما همچنان گزارش‌هایی درخصوص قطع‌بودن اینترنت تلفن ثابت مخابرات به گوش می‌رسد.

یکی‌از شهروندان خمامی در پیامی با بیان اینکه اگر در شرایطی‌که تلفن‌های ثابت در برخی‌از نقاط قطع بوده و تنها راه ارتباطی موبایل است حادثه‌ای رخ بدهد چه‌کاری از دستمان برخواهد آمد، خواستار توجه ویژه مسوولان شهرستان به وضعیت سرویس‌دهی تلفن‌های همراه و ثابت شد.
شهروند دیگری در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه چرا هر هفته باید شاهد مشکل تلفن‌همراه باشیم، افزود : برای یک مورد پزشکی باید با مطب پزشک مکالمه نموده و نوبت می‌گرفتم، که انجام نشد و حالا توسط آژانس به سوی مطب مذکور درحال حرکت هستم.
یکی‌دیگر از شهروندان نیز با بیان اینکه به‌نظر می‌رسد شهرستانمان از حداقل‌ها برخوردار نبوده و یدک‌کشیدن عنوان شهرستان گره‌ای از مشکلات زیرساختی آن باز نمی‌کند، خاطرنشان کرد : به‌دلیل قطع‌شدن کارتخوان کسب و کارم با مشکل مواجه شده؛ آیا مسوولان بابت اشتباهشان عذرخواهی نموده و خسارت می‌پردازند؟

بروزرسانی تکمیلی – شرکت مخابرات منطقه گیلان ظهر امروز اعلام کرد : در پی سرقت فیبر نوری پرظرفیتی‌که از زیر پل زرجوب رشت رد میشد ۲۵۰ سایت تلفن ثابت و همراه اول در مناطق مختلف گیلان قطع گردیده و ۶ اکیپ ۱۰ نفره از متخصصان مخابرات استان برای رفع این‌اختلال در تلاش هستند.


موضوع : اداره مخابرات، یادداشت
http://khna.ir/94794

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.