خمام - فرماندار باید موضوع احداث شهرک صنعتی را پیگیری نموده و به‌اطلاع افکار عمومی برساند
ویژه
نماینده مردم رشت و خمام تاکید کرد :

فرماندار باید موضوع احداث شهرک صنعتی را پیگیری نموده و به‌اطلاع افکار عمومی برساند

محمدرضا احمدی، گفت : اینگونه نیست که برخی تصور کنند شهرستان بدون مسوول بوده و هرکس بتواند برای خود اقدام به کلنگ‌زنی نماید.

شنبه، ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۰۸ KHNA94690

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه از توسعه منطقه آزاد و ایجاد زمینه اشتغال استقبال نموده اما مخالف نگاه‌های سلیقه‌ای هستم، عنوان کرد : اینکه عملیات اجرایی شهرک صنعتی شماره ۳ منطقه آزاد انزلی در محدوده روستای گورابجیر صحرا آغاز شده و به‌عنوان نماینده و خدمتگزار مردم شهرستان تازه‌تاسیس خمام در مجلس شورای اسلامی از آن بی‌اطلاع بوده‌ام، تعجب‌آور است.
محمدرضا احمدی جمعه‌شب در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز، تصریح کرد : امیدواریم لایحه الحاق مجدد روستاهای منفک‌شده مورد تایید قرار گیرد، اما اگر این‌اتفاق رقم نخورد چه خواهد شد؟ اینگونه نباشد که کلنگ‌زنی بی‌نتیجه باشد. باید مسوولان محلی اعم از فرماندار، امام جمعه، سپاه، بخشدار، افراد بومی و مسوولان ملی در جریان این‌ماجرا می‌بوده، اما مشخص نیست چرا مخفیانه و پنهان صورت پذیرفته است.
وی با بیان اینکه اینگونه نیست که برخی تصور کنند شهرستان بدون مسوول بوده و هرکس بتواند برای خود اقدام به کلنگ‌زنی نماید، ادامه داد : این‌موضوع را بدسلیقگی تلقی نموده و کار جالبی نبوده است؛ چرا که اگر مردم از من به‌عنوان نماینده‌ی خود سوال کنند ماجرا چه بوده و انتهای آن به کجا ختم خواهد شد، پاسخی برای آن ندارم.
احمدی با تاکید بر لزوم روشن‌نمودن افکار عمومی از سوی مسوولان، خاطرنشان کرد : فرماندار خمام به‌عنوان مسوول سیاسی شهرستان باید موضوع را بررسی و پیگیری نموده و اگر شهرک صنعتی در حوزه سرزمینی شهرستان خمام درحال احداث است، ضمن درمیان گذاشتن جزییات موضوع با مردم، پیگیری‌های لازم از سوی وی و نمایندگان مجلس انجام شود؛ یا درصورتی‌که در محدوده خمام نبوده و تخلفی صورت نگرفته، بازهم نتیجه به اطلاع مردم و افکار عمومی برسد.


موضوع : شهرک صنعتی، مجلس، منطقه آزاد انزلی
http://khna.ir/94690

دیدگاه شما چیست ؟!