خمام - محور خمام به خشکبیجار طی سال‌ها رسیدگی‌نشده باقی‌مانده / ‌مسوولان از خواب غفلت بیدار شوند
امام جمعه خمام مطرح کرد :

محور خمام به خشکبیجار طی سال‌ها رسیدگی‌نشده باقی‌مانده / ‌مسوولان از خواب غفلت بیدار شوند

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، گفت: همه مسوولین که به‌نحوی در پروژه محور خمام به خشکبیجار وظیفه دارند بدانند که چنانچه تا ۲ ماه آینده تکلیف این‌پروژه معلوم نگردد و خاطیان و ترک فعل کنندگان تنبیه نشوند، تیربون نماز جمعه به رسالت اذان گویی‌اش عمل خواهد کرد.

جمعه، ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ KHNA94277

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره بر اینکه تیربون نماز جمعه مؤذن دردهای مردم است، عنوان کرد : با مردم عهد بسته‌ایم که مسائل و مشکلات آنان را از این‌تریبون فریاد بزنیم، تا مدیران و مسوولینی‌که به خواب غفلت رفته‌اند بیدار شوند.
امام جمعه خمام با بیان اینکه مردم سال‌های زیادی‌است ‌که از وضعیت جاده خمام به خشکبیجار رنج برده و چه بسیارند خانواده‌هایی که در جاده مرگ داغدار فرزندان و عزیزان خود شده‌اند، تصریح کرد : تاکنون چندین‌بار چه در تیربون نماز جمعه و چه در جلسات مختلف این‌درد را فریاد زده‌ایم.
به گفته‌ی وی، این چه تدبیری‌است که اداره راهداری اصلاح جاده را برعهده راه و شهرسازی می‌داند و راه و شهرسازی هر دفعه بهانه‌های جدیدی را مطرح می‌کند.

خطیب نماز جمعه خمام در بخش دیگری‌از سخنان خود خطاب به رییس دادگستری و دادستان خمام، افزود : درد مردم این‌نیست که فلان‌مدیر بعد از معارفه‌تان به دیدار شما آمده یا نه، بلکه درد مردم داغی‌است که از مرگ و مجروح‌شدن عزیزانشان در این‌جاده می‌کشند.
وی با تاکید بر اینکه مسوولیت پیگیری این ترک فعل‌ها با دادستانی‌است، ادامه داد : بر اساس آمار پلیس راه رشت-انزلی بیش‌از ۱۰ نفر در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه استحفاظی شهرستان خمام جانشان را از دست داده، بیش‌از ۱۰۷ نفر در این‌محورها مجروح گشته‌اند و حدود ۲۵۷ تصادف خسارتی در این‌محورها رقم خورده است.
اسدالله‌زاده خطاب به دادستان خمام، اذعان داشت : مدیری که در بین مردم حضور ندارد، جنس مسائلش با جنس مسائل مردم فرق خواهد کرد؛ لذا درد مردم با نشستن در اتاق دانسته نمی‌شود.
امام جمعه خمام همچنین خطاب به رییس دادگستری، گفت : درد امت حزب‌الله و جوانان غیرتمند خمامی این است که در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) در گوشه‌ای از این‌شهر پارتی مختلط می‌گیرند، ولی دادستان شما با وجود شواهد و مدارک کافی، اجازه ورود و برخورد نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسوولین که به‌نحوی در پروژه محور خمام به خشکبیجار وظیفه دارند بدانند که چنانچه تا ۲ ماه آینده تکلیف این‌پروژه معلوم نگردد و خاطیان و ترک فعل کنندگان تنبیه نشوند، تیربون نماز جمعه به رسالت اذان گویی‌اش عمل خواهد کرد، خاطرنشان کرد : به طرفداری از مردم و به نیابت از مادران داغ جوان دیده، هزینه خاطیان را از این‌تیربون بالا خواهیم برد.


دیدگاه شما چیست ؟!

ضرب‌الاجل امام جمعه برای رسیدگی به وضعیت محور مرگ
۸۶۳ روز گذشت