خمام - شورا در عمل به شعار شفافیت پایبند باشد
ویژه
یادداشت مدیرمسوول /

شورا در عمل به شعار شفافیت پایبند باشد

مهمترین جلسه شورای ششم در بدو فعالیت به موضوع انتخاب شهردار اختصاص داشت، که این‌جلسه روز گذشته بدون اطلاع و حضور خبرنگاران برگزار شد.

دوشنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ KHNA92960

مهمترین جلسه شورای ششم در بدو فعالیت به موضوع انتخاب شهردار اختصاص داشت، که این‌جلسه روز گذشته بدون اطلاع و حضور خبرنگاران برگزار شد.
این‌شورا که در شعارهای انتخاباتی بر تعهد به موضوع صداقت و شفافیت سخن گفته و حتی به پخش زنده جلسات شورا اذعان نمود، حالا چه شده که جلسه انتخاب شهردار را در سکوت خبری برگزار نموده و حتی خبرنگاران به‌صورت فرمالیته پشت درهای بسته‌ی جلسه غیرعلنی حضور نداشته‌اند؟

اگرچه کار انتخاب شهردار با امضای ۵ عضو به اتمام رسیده و خبری از شهردار بومی نیست یا حتی مشخص نیست رزومه چه گزینه‌های بومی و غیربومی‌ای در جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند، اما امید می‌رود بار دیگر نمایندگان مجلس[!] برای انتخاب شهردار خمام تصمیم‌گیرنده نبوده و یک انتخاب شایسته رقم خورده باشد.
در پایان، از شورای شهر انتظار می‌رود در عمل طی عمر فعالیت چهار ساله خود به شعار صداقت و شفافیت پایبند باشد.


موضوع : انتخاب سردبیر، شورای شهر، یادداشت
نویسنده : جواد منادی
http://khna.ir/92960

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/06/12 - 16:43 می‌نویسد :

    مهمترین جلسه شورا و موضوع خطیر انتخاب شهردار بدون حضورخبرنگار وارباب جراید واقعا جای تعجب فراوان دارد و البته جای تاسف فراوان. به کجا میرویم؟!!!


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.