خمام - محوطه بازار هفتگی به‌مدت ۲ هفته به‌صورت آزمایشی بازگشایی می‌شود
در ستاد مدیریت کرونا مطرح شد ؛

محوطه بازار هفتگی به‌مدت ۲ هفته به‌صورت آزمایشی بازگشایی می‌شود

عبدالوحید احمدی در جلسه ستاد مدیریت کرونای این‌شهرستان با بیان اینکه برگزاری مستمر بازار هفتگی مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این‌ستاد می‌باشد، عنوان کرد : با سرپرست شهرداری برای انجام فاصله‌گذاری و شماره‌گذاری محوطه بازار مذکور هماهنگی شده است.

شنبه، ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ KHNA92816

فرماندار شهرستان خمام از بازگشایی آزمایشی محوطه بازار هفتگی بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.
عبدالوحید احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای این‌شهرستان با بیان اینکه برگزاری مستمر بازار هفتگی مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این‌ستاد می‌باشد، عنوان کرد : با سرپرست شهرداری برای انجام فاصله‌گذاری و شماره‌گذاری محوطه بازار مذکور هماهنگی شده است.
وی با اشاره به تعیین ۵۰ نقطه برای ساماندهی بازاریان، تصریح کرد : درحال‌حاضر صنوف میوه و تره‌بار و صنایع‌دستی به‌مدت ۲ هفته قادر به فروش محصولات خود در این‌بازار خواهند بود.
نماینده عالی دولت در شهرستان خمام با تاکید بر اینکه همه در بازار حتماً باید از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود، اذعان داشت : همکاری به‌صورت یک‌طرفه قابل قبول نبوده و فروشندگان نیز باید نهایت همکاری را با ستاد مدیریت کرونا داشته باشند.
این‌مسوول جلوگیری‌از استقرار بازاریان در خارج‌از محدوده مشخص‌شده یا در مکان‌هایی همچون کمربندی، میدان شورا و … را توسط شهرداری و پلیس راه ضروری دانسته و خاطرنشان کرد : ادامه فعالیت بازار هفتگی به موفق سپری‌شدن دوره آزمایشی و همچنین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی این‌شهرستان بستگی دارد.

به گزارش خمام‌نیوز، سرپرست شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه محوطه بازار درحال‌حاضر خط‌کشی و شماره‌گذاری شده، گفت : دست‌فروشان و خودروهای آنان با رعایت فاصله در محوطه شماره‌گذاری‌شده بازار مستقر خواهند شد.
محمدرضا رمضانی‌پور، ادامه داد : بازار هفتگی بنابر دستور فرماندار از روز یکشنبه بازگشایی می‌شود.


موضوع : شهرداری، فرمانداری، کرونا
http://khna.ir/92816

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1400/06/06 - 21:16 می‌نویسد :

    باسلام.به نظر من در دوران کرونا کسب و کار نباید تعطیل بشه.جلوی این مسافرهای بی فرهنگ باید میگرفتن تا کرونا رو مثل نقل ونبات توی استان ما پخش نمیکردن‌.مردم اکثرا برای تهیه مایحتاج زندگی میرن بازار هفتگی.اون کاسبهای بیچاره ها باید روزی خودشونو ازهمین بازار هفتگی در بیارن دیگه.پس دوهفته تعطیلی، دوباره باز کنن بازار هفتگی رو تاثیر زیادی فک نکنم داشته باشه.جاهای بی مورد باید بسته بشه.