خمام - افراد شایسته و در تراز نجابت و شرافت انتخاب شوند / لزوم پایان‌دادن به جولان اراذل و اوباش انتخاباتی
امام جمعه خمام خواستار شد :

افراد شایسته و در تراز نجابت و شرافت انتخاب شوند / لزوم پایان‌دادن به جولان اراذل و اوباش انتخاباتی

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده، گفت : داوطلبین شوراهای شهر و روستا بدانند که پس‌از انتخابات می‌بایست در پیشگاه مردم، و فرداهای پس‌از انتخابات در پیشگاه خداوند و شهدا پاسخگو باشند؛ لذا توصیه می‌کنم اخلاق در انتخابات را فدای چند روز نشستن در جایگاه نمایندگی مردم نکنند.

جمعه، ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ KHNA91043

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده در بخشی‌از خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با بیان اینکه قبلاً توصیه‌هایی را به هیات نظارت بر انتخابات شهر و روستا نسبت به رعایت قانون و عدم مصلحت‌اندیشی داشته‌ام، عنوان کرد : اما آنچه اتفاق‌افتاده را مردم قضاوت خواهند کرد و امیدوارم با انتخاب نمایندگان شایسته و در تراز نجابت و شرافت مردم منطقه، منطق خود را در عمل به نمایندگان مجلس نشان دهند.
امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه زمزمه‌هایی درخصوص خرید و فروش آرا از گوشه و کنار شنیده شده که منجر به آزرده‌خاطر شدن مردم خمام گردیده، افزود : هر داوطلب که خود یا نزدیکان وی اقدام به چنین عمل زشتی می‌کند و از فقر و محرومیت مردم اینچنین سوء استفاده می‌کند شایستگی نمایندگی از نجابت و شرافت این‌مردم را نداشته و توصیه می‌کنم مردم نیز به چنین کاندیدایی رای ندهند.
به گفته‌ی وی، داوطلبین شوراهای شهر و روستا بدانند که پس‌از انتخابات می‌بایست در پیشگاه مردم، و فرداهای پس‌از انتخابات در پیشگاه خداوند و شهدا پاسخگو باشند؛ لذا توصیه می‌کنم اخلاق در انتخابات را فدای چند روز نشستن در جایگاه نمایندگی مردم نکنند.
اسدالله‌زاده، یادآور شد : این‌انتظار از دستگاه‌های امنیتی وجود دارد که به جولان اراذل و اوباش انتخاباتی پایان داده و اجازه ندهند که عده‌ای اندک، غیرت و شرافت مردمی که پای این‌انقلاب از جان، مال و اعتبارشان مایه گذاشته‌اند را به بازی بگیرند؛ سپاه پاسداران ناحیه مقداد، اداره اطلاعات شهرستان رشت و همچنین نیروی انتظامی خمام نسبت به رصد و برخورد با این‌اراذل و اوباش مسوولیت داشته و امیدوارم ضمن روسفیدشدن نزد مردم در انتخابات، به دغدغه مردمشان در عمل پاسخی شایسته دهند.
به گفته‌ی وی، از مردم انتظار می‌رود همانند گذشته در این‌انتخابات نیز با حضور حداکثری وفاداری خود را به انقلاب و شهدا اعلام کنند.


موضوع : انتخابات، نماز جمعه
http://khna.ir/91043

دیدگاه شما چیست ؟!