خمام - توجه به زیرساخت‌های مناسب ورزشی حائز اهمیت است
علی پورفلاح مطرح کرد :

توجه به زیرساخت‌های مناسب ورزشی حائز اهمیت است

علی پورفلاح، گفت : وجود زیرساخت‌های مناسب ورزشی و دسترسی به مکان‌هایی که بتوان در آن به انجام فعالیت‌های ورزشی پرداخت بسیار حائز اهمیت بوده، اما متاسفانه بازدیدهای بنده در چند روز گذشته از برخی‌از اماکن و سالن‌های ورزشی شهرستان خمام از وجود کمبودها و مشکل امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح کمی و کیفی حکایت داشته است.

چهارشنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ KHNA90996

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود با بیان اینکه توجه خاص به ورزش، علی‌الخصوص ورزش جوانان امری مهم به‌شمار می‌رود، نوشت : ورزش با توجه به تاثیرات گسترده و نقش ارزشمندی که دارد، یکی‌از شیوه‌هایی‌است که افراد با استفاده از آن می‌توانند بر فشارهای جسمانی، روانی و اجتماعی خود مسلط شوند.
علی پورفلاح، افزود : وجود زیرساخت‌های مناسب ورزشی و دسترسی به مکان‌هایی که بتوان در آن به انجام فعالیت‌های ورزشی پرداخت بسیار حائز اهمیت بوده، اما متاسفانه بازدیدهای بنده در چند روز گذشته از برخی‌از اماکن و سالن‌های ورزشی شهرستان خمام از وجود کمبودها و مشکل امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح کمی و کیفی حکایت داشته است.
به گفته‌ی وی، استاندارد نبودن وضعیت ظاهری باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی، عدم برخورداری‌از امکانات بدنسازی لازم و مناسب برای آمادگی در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی، سطح پایین بهداشت و … از جمله این‌مسائل بوده، که برای به حداقل رسیدن این‌مشکلات لازم است ضمن مدیریت مناسب، حمایت همه‌جانبه مسوولین را به‌همراه داشته، تا در نهایت شاهد دلسرد شدن نخبگان ورزشی یا حتی مهاجرت آنان نباشیم.
پورفلاح با تاکید بر اینکه از اقدامات مهم دیگری که باید در عرصه ورزشی شهرستان خمام انجام شود این‌است که سطح گستردگی ورزش‌های همگانی را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد : لازمه این‌کار وجود و در اختیار داشتن فضاهای مناسب مانند پارک‌ها و فضاهای سبز است که باید از تجهیزات مناسب، رعایت امنیت و اخلاق عمومی، بهداشت مناسب و … برخوردار گردند.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90996

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.