خمام - باید به وضعیت بازار هفتگی رسیدگی شود
الیاس هاشمی مطرح کرد :

باید به وضعیت بازار هفتگی رسیدگی شود

الیاس هاشمی با تاکید بر اینکه سرویس بهداشتی در شان مردم خمام نبوده و به‌نظر نمی‌رسد مسوولان حاضر به استفاده از این‌سرویس باشند، ادامه داد : بانوان نیز برای فروش و عرضه محصولات خود به‌دلیل کمبود فضا با مشکلاتی مواجه بوده و مجبور به پهن‌نمودن بساط در مکان‌های نامناسب بوده، که لازم‌است برای ساماندهی بساط گستران بازار چاره‌اندیشی شود.

سه شنبه، ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ KHNA90976

یکی‌از شهروندان خمامی در یادداشت خود با بیان اینکه از مشکلات شهر هرچه بگوییم کم گفته‌ایم، عنوان کرد : بازارهاى هفتگى خود شاخصی برای معرفى گردشگر و جذب توریست می‌باشد، اما چگونه بازار هفتگی خمام که به نوبه خود می‌تواند ویترینی برای معرفى محصولات بومى و محلى و معرفى صنایع‌دستى منطقه باشد بدین‌صورت به‌حال خود رها شده؟ پیمانکار شهرداری لوله‌های بتنی بزرگی را در محوطه رها کرده و شهرداری بدون توجه به اینکه لوله‌ها محیط بازار را اشغال نموده، کسبه بازار را با کمبود فضا برای گستردن بساط مواجه نموده است.
الیاس هاشمی وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی را به‌عنوان یکی‌دیگر از مشکلات محوطه بازار هفتگی برشمرده و افزود : سرویس بهداشتی محیطى برای جولان میکروب‌ها شده، آن‌هم درشرایطی‌که با شرایط شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم؛ یا برق‌رسانى نیز غیراصولى بوده، که می‌تواند خطرآفرین باشد.
وی با تاکید بر اینکه سرویس بهداشتی در شان مردم خمام نبوده و به‌نظر نمی‌رسد حتی مسوولان حاضر به استفاده از این‌سرویس باشند، ادامه داد : بانوان نیز برای فروش و عرضه محصولات خود به‌دلیل کمبود فضا با مشکلاتی مواجه بوده و مجبور به پهن‌نمودن بساط در مکان‌های نامناسب هستند، که لازم‌است برای ساماندهی بساط گستران بازار چاره‌اندیشی شود.
این‌شهروند با بیان اینکه متاسفانه اخیراً شاهد رخ‌دادن اتفاق‌هاى عجیب و غریبى در شهر همانند سقوط المان میدان نماز بوده‌ایم که با کمى مطالعه و حضور در بین مردم می‌توان مشکلات بزرگ را با دور اندیشی و راه‌حل‌هاى کوچک حل نمود، خاطرنشان کرد : خمام پتانسیل بالایی براى جذب سرمایه‌گذار داشته و برخی‌از نابسامانی از جمله وضعیت بازار هفتگی و بازار روز را می‌توان با اجرای مناسب کمیسیون جذب سرمایه‌گذار در راستای هدفمندی و بهینه‌سازی بافت فرسوده بهبود بخشید.


موضوع : یادداشت
http://khna.ir/90976

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.
بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.