خمام - هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری با برخورد قاطع پلیس مواجه می‌شوند
فرمانده انتظامی خمام خبر داد :

هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری با برخورد قاطع پلیس مواجه می‌شوند

فرمانده انتظامی خمام، گفت : هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری و برهم‌زنندگان نظم و آسایش عمومی با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

سه شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ KHNA89616

فرمانده انتظامی خمام، گفت : هنجارشکنان چهارشنبه‌سوری و برهم‌زنندگان نظم و آسایش عمومی با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.
سرگرد مهدی محمدی در گفتگو با خمام‌نیوز با اعلام این‌خبر، افزود : با توجه هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی‌بر عدم تجمع و اعمال برخی محدودیت‌ها، از شهروندان تقاضا می‌شوند ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از هرگونه تجمع در چهارشنبه‌سوری پرهیز نمایند.‌
وی با بیان اینکه توصیه پلیس به جوانان و نوجوانان این‌است که عید نوروز را به کام خود و اعضای خانواده تلخ نکنند، اظهار داشت : از والدین تقاضا می‌شود که فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش‌زا آگاه نموده، تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.
محمدی از توقیف خودروهای متخلف چهارشنبه آخر سال تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داده و خاطرنشان کرد : افرادی‌که با تحرکات ناهنجار، ایجاد رعب و وحشت و استفاده از مواد منفجره و آتش‌زا بر امنیت و سلامت شهروندان خدشه وارد کنند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس و دستگاه قضایی روبرو می‌شوند.


موضوع : نیروی انتظامی
گزارش : نیما صابری
http://khna.ir/89616

دیدگاه شما چیست ؟!