خمام - پلیس از راز جنایت خانوادگی در روستای کلاچاه دوم پرده برداشت
ویژه
قتل پدر توسط پسر ؛

پلیس از راز جنایت خانوادگی در روستای کلاچاه دوم پرده برداشت

رییس پلیس آگاهی استان گیلان امروز با بیان اینکه قاتل مرد ۶۴ ساله اهل روستای کلاچاه دوم که جسدش روز گذشته در لابه‌لای کاه و کلش انبار خانه‌اش پیدا شد، عنوان کرد : پسر ۳۰ ساله‌ی فرد مقتول به قتل پدر خود اعتراف کرد.

یکشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ KHNA77993

رییس پلیس آگاهی استان گیلان امروز با بیان اینکه قاتل مرد ۶۴ ساله اهل روستای کلاچاه دوم که جسدش روز گذشته در لابه‌لای کاه و کلش انبار خانه‌اش پیدا شد شناسایی گردید، عنوان کرد : پسر ۳۰ ساله‌ی فرد مقتول به قتل پدر خود اعتراف کرد.
سرهنگ رحیم شعبانی با تاکید بر اینکه تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد پسر که به مواد مخدر اعتیاد داشته به علت اختلاف مالی بر سر فروش یک راس گاو ابتدا با پدرش به صورت لفظی درگیر و سپس مرتکب قتل وی شده است، تصریح کرد : قاتل در اعترافات خود گفته است که ۲۳ دی‌ماه امسال ابتدا با زدن مشت بر سر پدرش موجب برهم زدن تعادل وی شده و در ادامه با طناب او را خفه کرده و جسدش را در لابه‌لای کاه و کلش انبار برنج خانه‌شان پنهان نموده بود.
وی با بیان اینکه قاتل برای منحرف کردن ذهن ماموران پلیس یکم بهمن‌ماه به کلانتری خمام مراجعه و مفقودی پدر خود را اعلام کرده بود، ادامه داد : ماموران پلیس با تحقیقات و همچنین بر اساس گفته‌های دختر فرد مقتول مبنی‌بر استشمام بوی بد در خانه‌شان جسد را بعد از گذشت ۱۳ روز از ارتکاب جرم کشف کردند.

به گزارش خمام‌نیوز، رییس پلیس آگاهی خمام همچنین با اشاره به اینکه تمام شواهد از این‌موضوع حکایت داشت که فردی از داخل خانواده اقدام به قتل نموده و انتقال جسد از بیرون به داخل انبار خانه عجیب به‌نظر می‌رسید، گفت : در این راستا تحقیقات همه جانبه‌ای صورت گرفته و م.ل «متهم ۳۰ ساله» طی بازجویی‌های تخصصی به قتل پدر خود اعتراف نموده و در نهایت طی ۲۴ ساعت پرده از راز قتل برداشته شد.
سرگرد سیدابراهیم میرعبدی، خاطرنشان کرد : فرد قاتل اذعان می‌کرد که برای فروش یک راس گاو پول نقد دریافت شده، درحالی که چک دریافت نموده و آن‌را مخفی کرده بود.


موضوع : قتل، نیروی انتظامی
منبع : صدا و سیما
http://khna.ir/77993

دیدگاه شما چیست ؟!