خمام - بازدید معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از دافچاه
ویژه

بازدید معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از دافچاه

در دهستان لات کته‌سر فقط روستای مرزدشت از نعمت گاز برخوردار بوده و روستاي کويشا حداکثر تا بهمن ماه از نعمت گاز برخوردار مي‌شود.

دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹ KHNA8789

بخشدار خمام در جریان بازدید روز گذشته‌ی غلامرضا رحیمی (معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری) و محمد آقاجانزاده (معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری) از بخش خمام، عنوان کرد : روستاي دافچاه، کتکول دافچاه و پايين محله‌ی دافچاه با تعداد 1388 نفر جمعيت و 465 خانوار، 4 شهيد، 7 آزاده، ده‌ها جانباز و ايثارگر را تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نموده و داراي 5 بقعه‌ی متبرکه است، اما از مشکلاتی همچون آب آشامیدنی برخوردار بوده که در مجموع 11 روستا از بخش خمام از طریق چاه آب آشامیدنی خود را تامين نموده و با توجه به سيل اخير مسئله‌ی آلوده‌شدن آب چاه‌ها متصور می‌گردد.

DSC_0065

حسین ذاکر استقامتی، یادآور شد : در دهستان لات کته‌سر فقط روستای مرزدشت از نعمت گاز برخوردار بوده و روستاي کويشا حداکثر تا بهمن ماه از نعمت گاز برخوردار مي‌شود ؛ علاوه‌بر این روستای تسيه تا امروز فقط 30 علمک نصب گردیده و مشکلات خاص خودش را دارد. این مسئول، افزود : 12 روستا از دهستان لات و کته‌سر که دافچاه، کتکول و پايين محله نيز از جمله‌ی آن هستند از گاز برخوردار نيستند و در اين روستاها قرارداد پيمانکار تنظيم شده و اعتبار مورد نياز تامين گردیده، اما به‌دليل نبود کالا موقتاً پروژه را متوقف داشته‌ و اگر مشکلات برطرف شود اين روستاها شامل پوشش گاز قرار مي‌گيرند.
نماینده‌ی عالی دولت در خمام در خصوص راه‌هاي روستايي، خاطرنشان کرد : روستای دافچاه که حدوداً 3/5 کيلومتر از آسفالت آن بر عهده‌ی بنياد مسکن مي‌باشد، با گذشت 2 سال همچنان تکمیل نشده، در پايين‌محله 2/5 کيلومتر و در کتکول 1/5 کيلومتر تکمیل گردیده که حدوداً 800 متر باقي مانده است که بايد انجام گردد.
استقامتی در جریان بازدید مسئولین از این روستاها، گفت : در این بازدید وضعیت راه‌ها و جاده‌ها مورد بازدید قرار گرفته و قول‌های مساعدی داده شد، همچنین درخصوص مسجدی نيمه تمام در دافچاه نيز مقرر گردید که نامه‌نگاري مورد نظر صورت گيرد تا مشکلات اين مسجد برطرف شود ؛ در پايان تامین اعتبار براي تکميل ساختمان دهياري دافچاه در دستور کار قرار گرفت.


موضوع : ادارات و مراکز، بخشداری، در روستا
http://khna.ir/8789

۱ دیدگاه

  • سعید در مورخ 1392/09/13 - 10:22 می‌نویسد :

    چرا عکس رو تغییر دادید!؟