خمام - 28 پروژه عمرانی بخش خمام در هفته‌ی دولت افتتاح می‌شود
ویژه
بخشدار خمام خبر داد :

28 پروژه عمرانی بخش خمام در هفته‌ی دولت افتتاح می‌شود

بخشدار خمام از افتتاح 28 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه این بخش به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶ KHNA21108

حسین ذاکراستقامتی ظهر امروز در مراسم افتتاح زمین ورزشی چمن مصنوعی پهلوان تقی‌خواه خمام هفته‌ دولت را هفته‌ اقتدار و پیروزی دولتی دانست که حمایت و پشتیبانی میلیون‌ها نفر ملت را به همراه دارد. وی، اظهار کرد : این هفته، هفته‌ سپاس و قدردانی از دولتی بوده که هدفش اجرای حدود الهی، احکام آسمانی و ایجاد جامعه‌ای سرشار از نظم و امنیت است.
بخشدار خمام همراهی ملت با دولت و پشتیبانی ملت از دولت را از جمله عوامل ثبات دولت و اقتدار آن عنوان کرد. وی با اشاره به نامگذاری این هفته و ارتباط آن با شهیدان رجایی و باهنر، گفت : هفته‌ دولت فرصت مناسبی است تا تلاش‌ها و اقدام‌های دولت در عرصه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و زمینه‌ آگاهی مردم از این تلاش‌ها و خدمات فراهم آید.
بخشدار خمام با اشاره به سالروز بزرگداشت ذکریای رازی، این روز را به جامعه‌ دارو سازان استان همیشه سرسبز گیلان به ویژه جامعه‌ دارو سازان شهرستان رشت و بخش خمام تبریک گفته و خاطرنشان کرد : مبحث اصلی در هفته‌ دولت، بحث امید و آرامش است.
وی، یادآور شد : امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف مانند اقتصادی، فرهنگی و … خدمات بی‌منت به مردم ارائه شود. ذاکراستقامتی با بیان اینکه بخش خمام با 28 پروژه و هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 750 میلیون تومان به استقبال هفته‌ دولت رفته است، متذکر شد : 700 میلیون تومان مربوط به پروژه‌های بخش خصوصی است.
بنابر این‌گزارش، 17 باب مسکن مددجو، خانه‌ قرآن، شبکه‌ برق و زمین ورزشی چمن مصنوعی از جمله پروژه‌های بخش خمام بود که امروز توسط مسئولان افتتاح شده است.


موضوع : ادارات و مراکز، بخشداری، گزارش تصویری
http://khna.ir/21108

۱ دیدگاه