خمام - آقای استاندار؛ گلایه و ضرب‌الاجل به‌تنهایی چاره‌ساز نمی‌شود!
ویژه
تنها ۳ روز کاری باقی‌است /

آقای استاندار؛ گلایه و ضرب‌الاجل به‌تنهایی چاره‌ساز نمی‌شود!

معرفی رییس،‌ سرپرست یا نماینده بدون درنظرگرفتن اتوماسیون، تجهیزات، نیروی انسانی و حتی محل استقرار مناسب چیزی به‌جز رفع مسوولیت تلقی نشده و احتمالاً حاصلی برای شهرستان خمام ندارد.

دوشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ KHNA98805

استاندار گیلان بیستم اسفندماه سال گذشته در جمع نمازگزاران با تاکید بر اینکه خمام باید همچون نگینی بدرخشد، پیگیری مسوولان برای ارتقای سطح ادارات در این‌شهرستان را قابل‌قبول و رضایت‌بخش ندانسته بود.
اسدالله عباسی بر لزوم تلاش در جهت توسعه‌یافتگی این‌شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های موجود آن تاکید کرده و مدت زمان ۳ ماهه را برای ارتقای ادارات و راه‌اندازی اداره‌هایی که وجود ندارند تعیین کرده بود؛ ضرب‌الاجلی‌که تنها ۳ روز کاری از آن باقی‌مانده است.
با این‌وجود، همچنان تکلیف منابع طبیعی، محیط زیست، امور منابع آب، مدیریت جهاد کشاورزی، مخابرات، اوقاف، ارشاد، فنی‌وحرفه‌ای و … مشخص نبوده و باید دید با خاتمه ضرب‌الاجل تعیین‌شده، عباسی چه سازوکاری را درنظر خواهد گرفت.
از سوی دیگر، معرفی رییس،‌ سرپرست یا نماینده بدون درنظرگرفتن اتوماسیون، تجهیزات، نیروی انسانی و حتی محل استقرار مناسب چیزی به‌جز رفع مسوولیت تلقی نشده و احتمالاً حاصلی برای شهرستان خمام ندارد.


موضوع : ادارات و مراکز، استانداری، یادداشت
نویسنده : حبیب صابری
http://khna.ir/98805

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.