خمام - ضرورت ایجاد پلیس +۱۰ در شهرستان خمام
ویژه
یک‌سال و شش‌ماه گذشت ؛

ضرورت ایجاد پلیس +۱۰ در شهرستان خمام

روزانه ده‌ها مراجعه‌کننده خمامی برای پیگیری امور خود به ناچار به شهرستان‌های همجوار هدایت گردیده و متحمل هزینه‌ی مازاد مالی و زمانی هستند.

دوشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ KHNA98267

دفتر خدمات انتظامی پلیس +۱۰ در خمام یکی‌از مراکزی‌است که با گذشت حدود یک‌سال و شش‌ماه از شهرستان‌شدن ایجاد نشده، اگرچه پیش‌از شهرستان‌شدن زمزمه‌هایی درخصوص وجود چندین‌متقاضی برای این‌امر به گوش می‌رسید.
با این‌وجود، مراکز پلیس +۱۰ در راستای اهداف دولت الکترونیک، ارائه‌گر خدمات وظیفه عمومی همچون صدور المثنی، تعویض کارت پایان خدمت، معافیت؛ صدور یا تمدید گواهینامه، صدور صورت‌وضعیت خلافی خودرو، پیگیری کارت سوخت هوشمند، صدور گواهی عدم سوءپیشینه، صدور و تمدید گواهی پروانه کسب، صدور و دریافت گذرنامه و … بوده، که نه‌تنها جای خالی آن در خمام به‌شدت احساس شده، بلکه روزانه ده‌ها مراجعه‌کننده خمامی برای پیگیری امور خود به ناچار به شهرستان‌های همجوار هدایت گردیده و متحمل هزینه‌ی مازاد مالی و زمانی هستند.

در همین‌رابطه اسفندیار جوشن در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه از زمان تصدی خود به‌عنوان فرماندار خمام هیچ‌گونه مراجعه‌ای در این‌خصوص شاهد نبوده، افزود : متقاضیان برای کسب اطلاع از شرایط ایجاد دفتر خدمات انتظامی پلیس +۱۰ می‌توانند به نیروی انتظامی استان مراجعه نمایند.


موضوع : ادارات و مراکز، فرمانداری، نیروی انتظامی، یادداشت
گزارش : جواد منادی
نویسنده : نیما صابری
http://khna.ir/98267

دیدگاه شما چیست ؟!

بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.