خمام - ۶۴ درصد دانش‌آموزان خمام به شبکه شاد پیوستند
رییس آموزش و پرورش خمام :

۶۴ درصد دانش‌آموزان خمام به شبکه شاد پیوستند

فاطمه میرزانژاد، گفت : ۸۴,۴ درصد معلمان، ۹۸,۷ درصد کلاس‌ها و ۶۴,۶ درصد دانش‌آموزان بخش خمام در شبکه شاد عضو شده‌اند.

پنج شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ KHNA85609

رییس آموزش و پرورش خمام روز گذشته با بیان اینکه ۸۴,۴ درصد معلمان، ۹۸,۷ درصد کلاس‌ها و ۶۴,۶ درصد دانش‌آموزان بخش خمام در شبکه شاد عضو شده‌اند، عنوان کرد : میانگین آماری در سطح استان به ترتیب ۸۱,۹، ۹۴,۲ و ۵۹,۵ درصد بوده و البته ۱۰۰ درصد مدارس خمام به‌عضویت شبکه آموزش دانش‌آموزی در آمده‌اند، که میانگین استانی آن ۹۸,۱ درصد است.
فاطمه میرزانژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش خمام که با حضور مدیرکل، بخشدار، شهردار و امام‌جمعه در ساختمان آموزش و پرورش برگزار شد به مشارکت فرهنگیان منطقه در رزمایش کمک مومنانه اشاره نموده و تصریح کرد : حدود ۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی از طریق خیرین و فرهنگیان جمع‌آوری گردید، که در قالب ۲۵۰ بسته کمک معیشتی، لوازم خانگی و تلفن‌همراه به‌منظور پیوستن دانش‌آموزان به شبکه شاد بین خانواده‌های کم‌بضاعت توزیع شد.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر نقش معلمان در تعلیم و تربیت انسان‌ها، سال تحصیلی جاری را از نظر تعطیلی ناخواسته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت دانسته و گفت : حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نبوده، اما مدیران در صورت غیبت لغو ابلاغ خواهند شد.
به گفته‌ی نادر جهان‌آرای، شبکه شاد برای همیشه در مجموعه آموزش و پرورش ماندگار شده و خوشبختانه بخش خمام در این‌شبکه از میانگین استانی، و استان گیلان از میانگین کشوری آمار بالاتری داشته است.


موضوع : آموزش و پرورش، گزارش تصویری
http://khna.ir/85609

دیدگاه شما چیست ؟!