خمام - از تخریب شیشه‌های بانک و مغازه تا ۲ مصدوم در واژگونی خودرو
ویژه
در سه‌شنبه آخر سال چه گذشت؛

از تخریب شیشه‌های بانک و مغازه تا ۲ مصدوم در واژگونی خودرو

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام درباره آخرین جزییات حوادث چهارشنبه‌سوری، گفت : با توجه به توصیه‌های صورت گرفته وضعیت بخش خمام در نقاط شهری و روستایی پایدار بوده و آتش‌سوزی گزارش نشده است.

چهارشنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ KHNA85331

سرپرست واحد آتش‌نشانی خمام درباره آخرین جزییات حوادث چهارشنبه‌سوری، گفت : با توجه به توصیه‌های صورت‌گرفته وضعیت بخش خمام در نقاط شهری و روستایی پایدار بوده و آتش‌سوزی گزارش نشده است.
محمود تقی‌نژاد صبح امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه پرسنل آتش‌نشانی تنها به یک مورد ماموریت برای خاموش‌نمودن چندین لاستیک مقابل پارک آفتاب اعزام شده‌اند، از پرتاب‌نمودن سنگ و مواد محترقه به سوی خودروی آتش‌نشانی گلایه نموده و افزود : خودروی آتش‌نشانی خسارت جزیی دیده است.

به گزارش خمام‌نیوز، تخریب شیشه‌های بانک و مغازه در محدوده پارک آفتاب، آسیب به کرکره برقی مغازه‌ای دیگر در ابتدای خیابان تختی توسط مواد محترقه و آتش‌زدن لاستیک در محور خمام به بندرانزلی «محدوده گورابجیر صحرا» از جمله مواردی‌است که از سوی شهروندان گزارش شده است.

همچنین مسوول واحد اورژانس خمام از انحراف و واژگونی خودروی ۲۰۶ در محدوده چاپارخانه خبر داد.
محمد آقایی در گفتگو با خمام‌نیوز، ادامه داد : در این‌سانحه ۲ زن سرنشین ۲۰۶ مصدوم شدند، که توسط پرسنل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.
گفتنی‌است، شنیده‌ها از احتمال انحراف خودرو به‌دلیل سرعت بالا حکایت دارد.


موضوع : آتش نشانی، اورژانس
http://khna.ir/85331

دیدگاه شما چیست ؟!