خمام - اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در بخش خمام انتخاب شدند
بخشدار خمام خبر داد :

اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در بخش خمام انتخاب شدند

بخشدار خمام از انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در بخش خمام خبر داد.

شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ KHNA83642

بخشدار خمام از انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس در بخش خمام خبر داد.
رضا مهدوی با بیان اینکه از بین ۳۰ نفر از معتمدین هیأت اجرایی ۸ نفر به‌عنوان اعضای اصلی و ۵ نفر نیز عضو به‌عنوان علی‌البدل انتخاب شده‌اند، عنوان کرد : حسین امینی، مهدی رجبی، فرامرز حسین‌پور، غلامحسین صنعتی، منوچهر روشن، امیر کلاچاهی، جعفر رائی و محمدعلی خورشیدی به‌عنوان اعضای اصلی و همچنین سیدمحمد سیدپور، سیدشامخ هاشمی، اسماعیل ایزدی، بابک خلیلی و احمد قلوبی به عنوان اعضای علی‌البدل یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بخش خمام هستند.
به گفته وی، اعضای حقوقی هیأت اجرایی انتخابات بخش خمام از بخشدار، رییس دادگاه و رییس اداره ثبت احوال تشکیل شده و هیأت اجرایی تمامی امور روند برگزاری انتخابات از جمله تعیین تعداد شعبه‌های اخذ رای، محل استقرار شعب و اعضای آن‌را برعهده دارند.
مهدوی همچنین بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات تاکید کرده و افزود : دست اندرکاران انتخابات باید با اجتناب از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و فعالیت بر له یا علیه هریک از نامزدهای انتخاباتی، بستر و زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم فراهم کنند.

به گزارش خمام‌نیوز، مردم رشت در خانه ملت ۳ کرسی دارند، که هم‌اکنون غلامعلی جعفرزاده، محمدصادق حسنی و جبار کوچکی‌نژاد بر آن‌ها تکیه زده‌اند.
انتخابات آتی در ۲ دور، به تاریخ‌های دوم اسفند امسال و اردیبهشت‌ماه سال ۹۹، همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود و تاکنون یک نفر از خمام برای شرکت در انتخابات مجلس نام‌نویسی کرده است.


موضوع : انتخابات، بخشداری
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/83642

دیدگاه شما چیست ؟!