خمام - ۵۸ شعبه اخذ رای برای شهرستان خمام پیش‌بینی شد
ویژه
سرپرست فرمانداری خمام:

۵۸ شعبه اخذ رای برای شهرستان خمام پیش‌بینی شد

حسن آدمیت با اشاره بر تعیین ۴۳ شعبه برای بخش مرکزی شامل ۴۱ مورد ثابت و ۲ مورد سیار، که ۱۱ شعبه شهری و ۳۲ شعبه روستایی می‌باشند، تصریح کرد: تعداد شعبات بخش چوکام ۱۵ شعبه ثابت است، که ۳ شعبه از آن شهری و ۱۲ شعبه روستایی خواهد بود.

چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ KHNA108591

سرپرست فرمانداری خمام با بیان اینکه تمام تلاش‌ها بر این‌است که انتخاباتی سالم داشته و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم، عنوان کرد: ۵۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در این‌شهرستان پیش‌بینی شده است.
حسن آدمیت امروز در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره بر تعیین ۴۳ شعبه برای بخش مرکزی شامل ۴۱ مورد ثابت و ۲ مورد سیار، که ۱۱ شعبه شهری و ۳۲ شعبه روستایی می‌باشند، تصریح کرد: تعداد شعبات بخش چوکام ۱۵ شعبه ثابت است، که ۳ شعبه از آن شهری و ۱۲ شعبه روستایی خواهد بود.
وی با تاکید بر آنکه راهبردهای چهارگانه مقام‌معظم رهبری شامل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، چراغ راه برگزاری انتخابات پیش‌رو می‌باشد، ادامه داد: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات استفاده نموده و هر اقدامی‌که در فرایند اجرایی انتخابات خللی وارد کند توسط دستگاه‌های نظارتی مورد پیگیری قرار گیرد.
رییس ستاد انتخابات شهرستان خمام با بیان اینکه ۲۰۶ داوطلب برای حوزه انتخابیه رشت‌وخمام ثبت‌نام نموده بودند، افزود: حدود ۱۱۴ نفر تایید صلاحیت شده، پس‌از انصراف یک‌نفر و همچنین تغییر حوزه یک‌نفر دیگر، مجموع داوطلبین به ۱۱۲ نفر رسیده، که از ۱۳ نفر از آنها زن و ۹۹ نفر مرد هستند.
این‌مسوول با اذعان بر آنکه انتخابات مجلس و خبرگان در خمام بر اساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور همانند رشت، قم، آبادان و ملایر به‌صورت تمام الکترونیک بوده و برگه‌های کاغذی اخذ رای حذف می‌گردند، خاطرنشان ساخت: بررسی و پایش وضعیت آنتن‌دهی شبکه مربوط به شعبات ثابت اخذ رای از سوی کارشناسان فناوری اطلاعات صورت‌پذیرفته و از علاقه‌مندانی‌که سابقه مشارکت در برگزاری انتخابات داشته‌اند دعوت می‌شود تا برای همکاری در این‌دوره به فرمانداری مراجعه نمایند.


موضوع : انتخابات، فرمانداری
http://khna.ir/108591

دیدگاه شما چیست ؟!