خمام - خمام ۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد
رییس اداره ورزش خمام مطرح کرد :

خمام ۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته دارد

مراسم تجلیل از فعالان و افتخارآفرینان ورزش خمام به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد.

پنج شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ KHNA82740

رییس اداره ورزش و جوانان خمام ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان و افتخارآفرینان ورزش خمام که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد، عنوان کرد : خمام با توجه به ظرفیت ورزشی بالای خود از ورزشکاران و قهرمانان ارزنده‌ای در سطوح ملی و بین‌المللی برخوردار بوده و امیدواریم با حمایت مسوولان گام مثبتی برای توسعه‌ ورزش این‌بخش برداشته شود.
بابک خلیلی با اشاره به فعالیت ۴ هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته در قالب ۲۵ هیات فعال ورزشی، تصریح کرد : ۲ سالن ورزشی اداره ورزش خمام فرسوده بوده و پیگیری‌هایی با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در راستای کلنگ‌زنی زمینی با طول ۱۵ و عرض ۱۰ متر صورت پذیرفته است.

در ادامه بخشدار خمام ورزش را به‌عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی دانست که می‌تواند ضامن شادابی و سلامتی جسم و روح باشد.
رضا مهدوی با بیان اینکه رسیدن به کمال در مسیر الهی نیازمند تقویت و تربیت توأمان روح با جسم است و ورزش نقطه عطفی در جهت تبیین مسیری روشن و آینده‌ای پرفروغ برای جوانان است، افزود : ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
وی بر ضرورت توجه بر توسعه، رشد و سرلوحه قراردادن الگوهای انسانیت و منش پهلوانی تاکید کرده و اذعان داشت : ورزش هیچگاه محدود به زمان، مکان و جنس و سن نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش، این‌مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده‌ها و تک تک اقشار جامعه قرار گیرد.

همچنین نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در بخشی‌از سخنان خود بر لزوم توجه بیشتر به ورزش بانوان و احیای ورزش همگانی تاکید کرده و گفت : خمام از پتانسیل بالا و قهرمانان متعددی برخوردار بوده و باید اتفاقات خوبی برای ورزش این‌بخش رقم بخورد.
غلامعلی جعفرزاده با بیان اینکه امکانات لازم در صورت تهیه یک زمین مناسب برای فوتبال در اختیار خمام قرار خواهد گرفت و در صورت کلنگ‌زنی خانه جدید شطرنج و رساندن آن به ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی به‌دنبال جذب اعتبار برای تکمیل آن خواهیم بود، خاطرنشان کرد : باید بتوانیم از بودجه سالانه‌ی اختصاص‌داده شده برای استان و شهرستان استفاده نماییم.

به گزارش خمام‌‌نیوز، در این‌مراسم از ۴۰ نفر از فعالان و افتخارآفرینان ورزش خمام در شش‌ماهه نخست امسال با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تقدیر به‌عمل آمد ؛ اگرچه از مسوولان محلی انتظار می‌رود تجلیل‌از افتخارآفرینان ورزشی تنها مختص به ایام منتهی به انتخابات نباشد.


موضوع : بخشداری، گزارش تصویری، نمایندگان، ورزشی
http://khna.ir/82740

دیدگاه شما چیست ؟!