خمام - ایمن‌سازی روبروی پلیس‌راه با هدف کنترل و تردد ایمن صورت پذیرفته / ترمیم و بازسازی مسیر به پیمانکار مربوطه اعلام شده است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان :

ایمن‌سازی روبروی پلیس‌راه با هدف کنترل و تردد ایمن صورت پذیرفته / ترمیم و بازسازی مسیر به پیمانکار مربوطه اعلام شده است

محمدرضا نازک‌کار با ذکر این‌نکته که عدم توجه راننده به جلو به‌عنوان علت وقوع حادثه‎ی مذکور مطرح است، بیان کرد : رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی، خصوصاً خودداری از سرعت غیرمجاز الزامی بوده و از کاربران جاده‌ای مورد انتظار است.

دوشنبه، ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷ KHNA82410

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وقوع حادثه برخورد خودرو با جداکننده‌ی بتنی مسیر در محدوده پلیس راه رشت، عنوان کرد : عملیات جداسازی خطوط سواره‌رو روبروی پلیس‌راه جهت ایمنی برای تردد رانندگان از عرض جاده و مرتبط با پلیس‌راه، بنابر پیشنهاد و درخواست پلیس استان صورت پذیرفته است.
محمدرضا نازک‌کار، افزود : ایمن‌سازی روبروی پلیس‌راه با استفاده از بلوک‌های نیوجرسی، سرعت‌کاه، نصب استوانه ایمنی، چراغ چشمک‌زن و سیستم روشنایی کامل محور انجام‌گرفته تا امکان کنترل و تردد ایمن وسایل نقلیه میسر شود.
وی با ذکر این‌نکته که عدم توجه راننده به جلو به‌عنوان علت وقوع حادثه‎ی مذکور مطرح است، بیان کرد : رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی، خصوصاً خودداری از سرعت غیرمجاز الزامی بوده و از کاربران جاده‌ای مورد انتظار است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان به روند ترمیم مسیر اشاره نموده و خاطرنشان کرد : درحال حاضر مجدداً به پیمانکار مربوطه اعلام‌شده تا نسبت به ترمیم و بازسازی اقدام لازم به‌عمل آورد.


موضوع : پلیس راهور، راه و شهرسازی
منبع : فارس
http://khna.ir/82410

دیدگاه شما چیست ؟!