خمام - نگذارید داغی به داغ‌های مردم افزوده شود / هنوز کمترین اقدامی برای اصلاح وضعیت محور خمام به خشکبیجار صورت نپذیرفته است
امام جمعه خمام گلایه کرد :

نگذارید داغی به داغ‌های مردم افزوده شود / هنوز کمترین اقدامی برای اصلاح وضعیت محور خمام به خشکبیجار صورت نپذیرفته است

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده با تاکید بر آنکه از رسانه‌ها می‌خواهم جهت یادآوری به بازنشر وعده‌های داده شده بپردازند، گفت : شاید اگر از خاطرشان رفته، یادآور شویم که قرار بود یک‌ماهه عملیات اصلاح این‌محور آغاز شود.

شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۰۶ KHNA81395

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده روز گذشته در خطبه دوم نماز جمعه مسجد جامع شهر خمام با اشاره به روز بزرگداشت بوعلی سینا و روز پزشک، این‌روز را به همه پزشکان و تلاشگران عرصه درمان و سلامت در این‌شهر تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد تا روز به روز در خمام بر تعداد پزشکانی همچون مرحوم امین چمساز که متعهدانه تلاش می‌کردند، افزوده شود.
امام جمعه خمام در بخش دیگری از سخنان خود در واکنش به سخنان اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور مبنی‌بر آنکه «منع واردات برنج در فصل برداشت برای جلوگیری از تلاطم قیمت بازار برنج در کشور بوده و قرار نیست برنج وارداتی توزیع شود»، عنوان کرد : آیا تلاطم قیمت بازار برنج از ناحیه کشاورزان و مردم است یا دلالان و واردکنندگان کالاهای اساسی کشور؟ به نظر می‌رسد شیپور را سر و ته نواخته‌اید! چرا که به جای مدیریت واردکنندگان کالاهای اساسی، به سراغ معلول‌های دست چندم تنظیم بازار آمده‌اید.
وی با طرح این‌پرسش که «از این تدبیر شما کشاورزی که محصولش را با قرض درو کرده و بلافاصله آن‌را می‌فروشد سود برده یا برخی دلال‌های سودجو و از خدا بی‌خبر»، اذعان داشت : اشکال کار اینجاست که شما درد مردم و کشاورزان را می‌خواهید از پشت شیشه‌های دودی ماشین‌هایتان مشاهده کنید.
اسدالله‌زاده با تاکید بر اینکه همین کشاورزان مظلوم قرار است تا ماه‌های آینده به عملکرد نمایندگانشان رأی دهند و حتماً پیگیری‌ها و تلاش‌های نمایندگان را در دفاع از حقوقشان از یاد نخواهند برد، تصریح کرد : نمایندگان استان گیلان و مازندران کجایند تا از حق کشاورز دفاع کنند؟ آیا ۱۳ نماینده محترم استان از این‌تصمیم مطلع نیستند ؟!

خطیب نماز جمعه خمام همچنین بار دیگر در خصوص وضعیت نامطلوب محور خمام به خشکبیجار «موسوم به جاده مرگ» واکنش نشان داده و یادآور شد : آقایان استانداری گیلان و معاونین محترم بدانند که رسانه‌های ما صوت و فیلم وعده‌ها و قول‌هایشان را در شروع پروژه خمام به خشکبیجار آرشیو نموده‌اند.
حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده با تاکید بر آنکه از رسانه‌ها می‌خواهم جهت یادآوری به بازنشر وعده‌های داده شده پرداخته تا شاید اگر از خاطرشان رفته، یادآور شویم که قرار بود یک‌ماهه عملیات اصلاح این‌محور آغاز شود، خاطرنشان کرد : برای رضای خدا هم که شده نگذارید داغی به داغ‌های این مردم در جاده مرگ افزوده شود، چرا که متأسفانه هنوز بعد از گذشت بیش از ۲ ماه کمترین اقدامی صورت نپذیرفته است.

به گزارش خمام‌نیوز، حدود ۶۵ روز از بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از محور خمام به خشکبیجار و وعده‌ی آغاز عملیات اجرایی این‌محور در بازه زمانی حداکثر ۱ ماه سپری شده، اما تاکنون اقدامات شایسته‌ای صورت نپذیرفته است.


موضوع : نماز جمعه
http://khna.ir/81395

دیدگاه شما چیست ؟!