خمام - پرونده تخلف شهرداری خمام در جذب نیرو به هیات رسیدگی تخلفات اداری استان ارجاع شد
ویژه
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری :

پرونده تخلف شهرداری خمام در جذب نیرو به هیات رسیدگی تخلفات اداری استان ارجاع شد

هوشنگ عباسقلی‌زاده، گفت : این دفتر چندین‌بار به شهرداری‌های متخلفی همانند خمام تذکر داده و سپس اقدام می‌کند.

دوشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ KHNA80499

هوشنگ عباسقلی‌زاده امروز در رشت با اشاره به موضوع تخلف شهرداری خمام در جذب و به‌کارگیری غیرقانونی نیرو در این شهرداری، اظهار کرد : پرونده تخلف در جذب نیروی مازاد در شهرداری خمام به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان ارسال شده است.
وی درخصوص اینکه برای اخراج نیروهای جذب‌شده غیرقانونی در خمام چند بار تذکر داده شده، افزود : شهرداری خمام تخلف کرده و نیروی اضافی به‌کارگیری کرده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه ۵۲ شهرداری در گیلان به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، گفت : این دفتر چندین‌بار به شهرداری‌های متخلفی همانند خمام تذکر داده و سپس اقدام می‌کند.

به گزارش خمام‌نیوز، عباسقلی‌زاده فروردین‌ماه سال جاری به فرایند جذب غیرقانونی چندتن از نیروهای نزدیک به مسوولین شهری در بدنه شهرداری خمام اشاره نموده و تاکید کرده بود که استانداری دستگاه نظارتی است و وقتی تخلفی به شهرداری اعلام می‌شود، شورا و شهردار ملزم به اجرای آن هستند. این درحالی است که نامی‌از خمام در سهمیه استخدام آتش‌نشانی‌های گیلان به چشم نخورده و شانس داوطلبین در مقابل نورچشمی‌ها کور به‌نظر می‌رسد.
شایان ذکر است، هیاتی از گروه سیاسی و قضایی اداره کل بازرسی گیلان تا ۱۶ تیرماه به‌منظور بررسی عملکرد و اقدامات شهرداری در خمام مستقر هستند.


موضوع : آتش نشانی، استانداری، انتخاب سردبیر، شهرداری
منبع : فارس
http://khna.ir/80499

دیدگاه شما چیست ؟!