خمام - خانواده بی‌بضاعت کتکولی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفت / لزوم مشارکت خیرین برای تکمیل مسکن نیمه‌کاره
ویژه
محمدعلی دشتی خبر داد :

خانواده بی‌بضاعت کتکولی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفت / لزوم مشارکت خیرین برای تکمیل مسکن نیمه‌کاره

رییس کمیته امداد خمام، گفت : تسهیلات مسکن محرومین تنها به خانواده‌‌هایی که حداقل ۲ سال سابقه حمایت از سوی کمیته امداد داشته باشند تعلق گرفته و این‌تسهیلات طبق ضوابط شامل خانواده مذکور نمی‌شود.

دوشنبه، ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ KHNA80494

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با اشاره به ویدیوی منتشر شده از وضعیت نامناسب مسکن خانواده‌ای ۳ نفره در روستای کتکول دافچاه که مدت ۱۵ سال اخیر را در سرپناهی از چوب، کیسه و بنر سپری کرده‌اند، عنوان کرد : این‌خانواده بنابر نظر کمیسیون پزشکی به‌مدت ۱ سال تحت پوشش امداد قرار گرفته‌اند.
محمدعلی دشتی در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به بازدید اخیر خود از وضعیت خانواده‌ی مذکور، اذعان داشت : برای آنکه فرد یا خانواده‌ای تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرد معیارهایی همچون بیماری، مطلقه و بی‌سرپرست‌بودن وجود داشته و ارجاع پرونده به کمیسیون پزشکی و تایید این‌کمیسیون در رابطه با سرپرستانی که سن آنها کمتر از ۵۵ سال می‌باشد ضروری می‌باشد.
وی با بیان اینکه درحال حاضر خانواده‌ی کتکولی با تایید کمیسیون پزشکی از بسیاری‌از مزایای کمیته امداد همانند مستمری ماهانه، هزینه دانشجویی و کمک‌های مادی و معنوی به مدت ۱ سال بهره‌مند گردیده، تصریح کرد : تسهیلات مسکن محرومین تنها به خانواده‌‌هایی که حداقل ۲ سال سابقه حمایت از سوی کمیته امداد داشته باشند تعلق گرفته و این‌تسهیلات طبق ضوابط شامل خانواده مذکور نمی‌شود.
به گفته‌ی دشتی، در صورت اعلام آمادگی بخشداری، شوراهای روستا، نیکوکاران محلی و گروه‌های خیریه در تامین هزینه‌ها، بخشی‌از هزینه‌ی تکمیل مسکن نیمه‌کاره از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام تامین خواهد شد.
وی همچنین از بازدید میدانی کارشناس عمرانی کمیته امداد به‌منظور بررسی و انجام برآورد وضعیت مسکن نیمه‌کاره‌ی خانواده کتکولی در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خمام‌نیوز، با توجه به پیام‌های دریافتی و اعلام آمادگی تعدادی‌از شهروندان برای کمک به خانواده‌ی کتکولی، مرکز مردم‌نهاد نیکوکاری خمام به شماره ثبت ۷۴۲۸ از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۷۵۱۵ آماده‌ی دریافت کمک‌های نقدی خیرین می‌باشد.


موضوع : خیرین و نیکوکاران، کمیته امداد
http://khna.ir/80494

دیدگاه شما چیست ؟!