خمام - پیاده‌روها در خدمت عابران پیاده نیست!
ویژه
پایمال شدن حقوق شهروندی ؛

پیاده‌روها در خدمت عابران پیاده نیست!

با وجود افزایش چنین تخلفات آشکاری در سال‌های اخیر، تاکنون اقدام موثری از سوی شهرداری و پلیس راهور صورت نپذیرفته است …

جمعه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ KHNA68331

پیاده‌روهای شهر خمام در تسخیر میزها و صندلی‌ها، نمایشگاه‌ها، لاستیک‌ها، خودروها و موتورسیکلت‌ها، تابلوها، گاری‌ها، اجناس و هرچیز دیگری که موجب سد معبر، آسیب زدن به منظر عمومی و ایجاد مشکلاتی برای تردد شهروندان می‌گردد قرار گرفته و با وجود افزایش چنین تخلفات آشکاری در سال‌های اخیر، تاکنون اقدام موثری از سوی شهرداری و پلیس راهور صورت نپذیرفته است.
گفتنی‌است، سد معبر و استفاده از معابر عمومی برای کسب و کارها یا پارک وسایل نقلیه در پیاده‌روها طبق قانون ممنوع بوده و صنوف هیچ حقی برای استفاده از پیاده‌روها ندارند، ضمن اینکه این‌موضوع به لحاظ شرعی و قانونی، متصرف و متجاوز به حقوق شهروندی و حق‌الناس محسوب می‌گردد.
این درحالی است که بسیاری از شهروندان برای عبور از پیاده‌روها با مشکلاتی مواجه بوده یا در برخی نقاط مجبورند از داخل خیابان تردد کنند.


موضوع : انتخاب سردبیر، در شهر، گزارش تصویری
http://khna.ir/68331

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1398/04/06 - 13:16 می‌نویسد :

    با عرض سلام خدمت شما دوستان گرامی
    اگر با تمام صنف ها و مغازه داران و یا تمامی کسایی که به هر نحوی سد معبر میکنن بتوانند به طور منطقی وارد عمل شوند نه به صورت هجوم بردن به کسب و کارشون و نه به صورت قبض گرفتن
    مثلا در روز یکشنبه خود شهرداری میاد قبض میده مبلغی دریافت میکنه و از اون طرف پلیس راهور میاد اخطار جریمه میده
    بعد از خیابان بوعلی به سمت ایستگاه خشکبیجار جاده عریض شد ولی شد جای پارک ماشین
    مدیریت ضعیف که چه عرض کنم خیلی ضعیفه. چون [!] اکثرشون با چلوکباب و رای های صد هزار تومانی اومدند که آبادانی بسازند .ارادتمند
    هادیزاده