خمام - ۲۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح و بهره‌برداری می‌گردد
نماینده عالی دولت در خمام :

۲۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح و بهره‌برداری می‌گردد

علیرضا مسچیان از افتتاح و بهره‌برداری ۲۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

چهارشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ KHNA63481

بخشدار خمام از افتتاح و بهره‌برداری ۲۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر خبر داد.
علیرضا مسچیان در گفتگو با خمام‌نیوز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه به افتتاح ۲۵ پروژه در قالب بخش‌های کشاورزی، صنعتی، ورزشی، گردشگری و … اشاره نمود و گفت : پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افتتاح و بهره‌برداری می‌گردند.
این مسئول با بیان اینکه زحمات زیادی توسط مسئولین نظام و همچنین بخش خصوصی در راستای اجرای این پروژه‌ها کشیده شده، تصریح کرد : مراسم افتتاح پروژه‌های دهه‌ی مبارک فجر روز سه‌شنبه «۱۷ بهمن» است که از ساعت ۹ صبح الی ۱۲:۳۰ برگزار می‌گردد.
وی افتتاح ۱۱ واحد مسکن مددجویان و رستوران آکواریوم را از جمله‌ی طرح‌های مذکور برشمرده و با بیان اینکه خانه بهداشت روستای دافچاه به عنوان اولین پروژه افتتاح می‌گردد، خاطرنشان کرد : افتتاح آسفالت راه روستایی تازه‌آباد خواچکین خاتمه بخش پروژ‌ه‌ها خواهد بود.


موضوع : بخشداری، دهه‌ی فجر
http://khna.ir/63481

دیدگاه شما چیست ؟!